Olen syksymmällä lähdössä taas vähän pois kotoa touhuilemaan jotain, mahdollista että aloitan siellä missä nähtiin lähes viikoittain 2012-2013, vähän jänskättää koko ajatuskin...
Huonosti käy niin aloitan ihan eri paikassa. Nähtäväksi jää.
Hei Hei..............
7
<50
Vastaukset
- provotrollipalas
Mene pois suvistin. autolla, barissa ja pyörällä. Millä vielä?
- 6791
Menes sinä ottamaan nyt ne lääkkees kun ei tunnu nousevan toi hissi ihan ylös asti taas.
- ensaakiinni
Kerro vähän enemmän...
- 6791
Mä luulen ettei sun tarvikaan saada kiinni, tuskin olet hän mutta kerrotaan nyt sitten vähän lisää: ikäihmisten kanssa tekemisissä, eri hommat, mä paikalla päivittäin, hän kerran pari viikossa, kävi tekemässä töitään siellä, kulki autolla paikkakunnalta toiseen yms.
Että semmosta. - vaimitä
6791 kirjoitti:
Mä luulen ettei sun tarvikaan saada kiinni, tuskin olet hän mutta kerrotaan nyt sitten vähän lisää: ikäihmisten kanssa tekemisissä, eri hommat, mä paikalla päivittäin, hän kerran pari viikossa, kävi tekemässä töitään siellä, kulki autolla paikkakunnalta toiseen yms.
Että semmosta.Kaipaat siis fyssäri miestä.
- 6791
vaimitä kirjoitti:
Kaipaat siis fyssäri miestä.
Vai fyssärimiestä, jaa jaa... Mistäs niin päättelet? Saattaahan se olla vaikka huoltomieskin. :)
- vettäköliikaa
Ketäpä ei jänskättäs. Miksikäs tulet takasin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241