7.7. Johanna Tukiaisen sairaala-asu luupin alla

Ilopiina

Johannalla on nyt kivasti aikaa lukea nettikeskusteluja; tällaisen kommentin sit heitti:

”Blaah: netissä jauhetaan kaikkea ilkeää, ja niin pahaa ettei sille ole edes mitään kunnon sanaa joka kuvailisi kyseisiä ihmisiä paitsi ehkä saatanallisuus.

Jopa sairaala-asujen väreistä pilkattiin minua! Kysyin äsken sairaanhoitajalta asiaa niin värit menevät näin: Keltainen: XS, Pinkki: S, Vihreä (joka mulle laitettiin päälle): M, Sininen: L, Ruskea: XL ja Vaaleanharmaa: XXL.

Niin järkyttävää tekstiä netissä, että en todellakaan tule tässä maassa enää asumaan enkä aio kuolla vaikka sitäkin mulle toivotaan mm.blogini kommenteissa mikä on TÖRKEÄÄ!!!!” (Fb 7.7.)

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telttapukeutuminen
    • vilju

      Tästä saakin vähintään 15 jutun tasokkaan sarjan; ainakin tasokkaamman kuin Hymistyksen keskustelu tällä hetkellä.

      Missä ovat legendaariset Tunkki-tietäjät? Nyt kukaan ei tiedä mitään.

      • Käyn-ahon-laitaa

        Kyssäri: "Missä ovat legendaariset Tunkki-tietäjät?"
        Vastaus: Suomessa on kesä, ja välillä pitää vetää henkeä glamourisen tapahtumavyöryn keskellä. Elokuulta alkaen sitten täyslaidallisia palstalle jokaikinen päivä.


    • mikäontotuus

      Miten se tuolla väitti että se emmanuel olis sille jonkun taudin tartuttanut? Eikös se jo aijemmin keväällä valitellut niitä outoja vatsakipujaan,elikkä kyllä se mikälie sitten onkaan on jo aijemmin hankittua? Ettei vaan olis siltä retkeltä kun miehiä ihans suorastaan satoi päälle?

      • outoa

        Köyhän ainut huvitus,on vilkas mielikuvitus.VOE Paranemista,
        kyllä se siitä ruskaantuu,heh.


      • Kenmanuel-tulehdus

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla. Kaikkeahan ei nyt tarvitse alkaa kertomaan, mutta häntä kuvaa parhaiten sana "hullu.” (7L 6.7.)


      • aivast
        Kenmanuel-tulehdus kirjoitti:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla. Kaikkeahan ei nyt tarvitse alkaa kertomaan, mutta häntä kuvaa parhaiten sana "hullu.” (7L 6.7.)

        Voi Jumalan pyssy ja puu kuula noita Johannan juttuja. Että Emmanuel nyt....suojaa Johanna vähän itseäsi äläkä kirjoittele tollaisia.


      • Luuseridemoni

        Tunkin kommentointia 7.7. illalla (Fb):

        "Blogini alla Suomen lain mukaan ehdot. vankeudel. pitäisi rangaista hyvinkin moni siellä kirjoitteleva tai sitten mielisairaalaan! Kirjoitukset ovat täynnä suunnatonta vihaa, kaunaa, katkeruutta, pahuutta ja suorastaan saatanallisuutta.

        Täytyy ottaa yhteyttä Seiskaan että omaa työntekijäänsä ei voi kohdella noin että korjoitukset edes laitetaan julki. Kysymys kuuluu: MIKSI kukaan ei puutu tähän?

        Sen sijaan jos minä mainitsen jonkun nimenkin väärässä paikassa, niin heti istun oikeudessa absurdeissa syytöksissä. OIKEUDENMUKAISUUS on sana jota peräänkuulutan."


      • Viimeiset-mehut-irti
        Luuseridemoni kirjoitti:

        Tunkin kommentointia 7.7. illalla (Fb):

        "Blogini alla Suomen lain mukaan ehdot. vankeudel. pitäisi rangaista hyvinkin moni siellä kirjoitteleva tai sitten mielisairaalaan! Kirjoitukset ovat täynnä suunnatonta vihaa, kaunaa, katkeruutta, pahuutta ja suorastaan saatanallisuutta.

        Täytyy ottaa yhteyttä Seiskaan että omaa työntekijäänsä ei voi kohdella noin että korjoitukset edes laitetaan julki. Kysymys kuuluu: MIKSI kukaan ei puutu tähän?

        Sen sijaan jos minä mainitsen jonkun nimenkin väärässä paikassa, niin heti istun oikeudessa absurdeissa syytöksissä. OIKEUDENMUKAISUUS on sana jota peräänkuulutan."

        Seiskan toimitus nauraa partaansa Tunkin horinoista!


      • outoa
        Kenmanuel-tulehdus kirjoitti:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla. Kaikkeahan ei nyt tarvitse alkaa kertomaan, mutta häntä kuvaa parhaiten sana "hullu.” (7L 6.7.)

        Voi kamala tota liioittelun meininkiä,heh,heh,eeeh,jos kahdessa
        paikassa otetaan verikokeita KOKO ajan,ni totta vie siinä nyt väkisinkin
        nukkuu aina vaan.Tietenkin saanut oman huoneen,kun on iskeny nuin kauhia
        epidemia,et verta vaa joutuu KOKO ajan ämpäreittäin luovuttaan,
        kovasti sääliä kerjää.Noooo,PARANEMISTA


      • ParannuBeibi
        Kenmanuel-tulehdus kirjoitti:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla. Kaikkeahan ei nyt tarvitse alkaa kertomaan, mutta häntä kuvaa parhaiten sana "hullu.” (7L 6.7.)

        Johannan kannattaisi vähän miettiä. Kukaan mies ei hyväksyisi että väitetään hakkaajaksi ja raiskariksi. Miehenä vaatisin kunnianpalautusta- ei noin saa ihmisiä syytellä ja leimata.
        Ois hyvä jos Fobba Fors laittais Johannalle viestin koska tuo on törkeää. Voihan olla toki tottakin mutta silti aika rajuja syytöksiä suomen johtavalta blondilta joka tietää olevansa laajasti seurattu mediassa.
        Joskus tuntuu että Kanervakeissin jälkeen joku valtiollinen taho laittanut jotain ihmettä Johannan punkkuun ettei salaisuudet vaarannu ja mimmi vaikuttaa epävakaalta.
        Oisinpa törmännyt tyttöseen helsinkiaikoinani-sievä tyttö joka olisi tarvinnut turvallisen miehen- ois jäänyt itseltäkin sekoiluja pois.
        Johannaa on koeteltu- päihdehommat voi viedä helposti, toivoisin Johannalle hyvää vaikka olenkin Herhiläis-fani- ei maassa makaavaa saa potkia.


      • rdbjolnvc
        ParannuBeibi kirjoitti:

        Johannan kannattaisi vähän miettiä. Kukaan mies ei hyväksyisi että väitetään hakkaajaksi ja raiskariksi. Miehenä vaatisin kunnianpalautusta- ei noin saa ihmisiä syytellä ja leimata.
        Ois hyvä jos Fobba Fors laittais Johannalle viestin koska tuo on törkeää. Voihan olla toki tottakin mutta silti aika rajuja syytöksiä suomen johtavalta blondilta joka tietää olevansa laajasti seurattu mediassa.
        Joskus tuntuu että Kanervakeissin jälkeen joku valtiollinen taho laittanut jotain ihmettä Johannan punkkuun ettei salaisuudet vaarannu ja mimmi vaikuttaa epävakaalta.
        Oisinpa törmännyt tyttöseen helsinkiaikoinani-sievä tyttö joka olisi tarvinnut turvallisen miehen- ois jäänyt itseltäkin sekoiluja pois.
        Johannaa on koeteltu- päihdehommat voi viedä helposti, toivoisin Johannalle hyvää vaikka olenkin Herhiläis-fani- ei maassa makaavaa saa potkia.

        Oletko varma että olisi jäänyt sekoiluja pois vai ennemmin tullut niitä lisää? En toki tiedä, mitä kaikkea olet tehnyt, mutta Johannan seurassa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, ja siinä pääsee kaupanpäällisiksi vielä roskalehtien sivuillekin. Johanna oli nuorempana sievä ja siisti verrattuna nykyiseen tilanteeseen, joo, mutta kuvitelmat ja jututhan ovat aina olleet älyttömiä. Ei siinä mitään salaliittoteorioita tarvita.


    • HURISTELEVA.PYÖRÄ

      Kuka on Raili Suominen?

      • rovastico_tico

        Kuka on törkynimimerkki "Viihdykettä"?


      • kyypikkuinen

        Rattijuoppojen, väkivaltarikkollisten ja valehtelijoiden esitaistelija.


    • Heippaee

      Suomi 24 keskustelut tukiaisen puolustaja

    • näköjäänerikoistapaus

      Jos kovin huonossa kunnossa olisi ei jaksaisi tuollaista raivoa suoltaa someen sairaalapediltä vaan voimat menisivät ihan vain pakollisiin vessassa käymisiin ja lepäilyyn kipujen kanssa.
      Kotiin vain toipumaan ja paikka oikeasti akuuttia hoitoa kaipaaville. Kuumeilla voi lääkkeiden avulla kotonakin. Kotisairaanhoito voinee tsekata voinnit ja verikokeet ym.

      • Adressin.paikka

        Olen tästä samaa mieltä... Tukiainen pois sairaalasta.


      • Absolut-V
        Adressin.paikka kirjoitti:

        Olen tästä samaa mieltä... Tukiainen pois sairaalasta.

        Johanna Tukiainen on kotiutunut absolutistina Meilahden sairaalasta tänään 8.7. puoliltapäivin. Hän oli sairaalahoidossa kolme vuorokautta.


      • Korkea-Merilaulu
        Absolut-V kirjoitti:

        Johanna Tukiainen on kotiutunut absolutistina Meilahden sairaalasta tänään 8.7. puoliltapäivin. Hän oli sairaalahoidossa kolme vuorokautta.

        Nyt vaan odotetaan Tuksun humaltumista, jotta saadaan taas säpinää.


      • Keikkavkonloppu
        Korkea-Merilaulu kirjoitti:

        Nyt vaan odotetaan Tuksun humaltumista, jotta saadaan taas säpinää.

        Viimeistään viikonlopun keikalla alkavat Sotanorsun jytinät?


    • aika_pien_se_on

      Minusta on omituista, että sairaalla ihmisellä on energiaa miettiä sitä, että sairaalapyjaman väri ehkä paljastaa, mitä kokoa hän on. Sovitaan kaikkien iloksi, että kaikki värit ovat kokoa petit(e).

      • Klamouri

        Glamourmaailmassa ajatuksenjuoksu on sellaista, ettemme me hamraat tavikset voi sitä ymmärtää.


      • aika_pien_se_on

        Näin sen on oltava. Pääkaupunkiseudulla olisi varauduttava "vaatekokohysteriaa" potevien julkkisten hoitoon varaamalla heille erityisiä barbababa-, hemuli- ja vilijonkka-kaapuja, joiden kokoa ei voi arvata, koska ne ovat kaikille liian suuria ja muodottomia.


      • DanielDelirium

        Silloin kun Tufnu toi Gambiasta kivan tuliaisen eli malarian (johon omien sanojensa mukaan melkein kuoli), oli sama keskustelu. Eli minkä värinen sairaala-asu madamella oli. Silloin kuumehoureissaan olleen madamen selitys oli, että sai pinkin asun, koska pinkki on hänen lempivärinsä. Houraili vielä vuosia tuon sairaalareissun jälkeen, että hänet yritettiin tappaa siellä sairaalassa. Näätätoimiston tietäjillä ei ole kirjanpitoa siitä, että tapauksesta olisi nostettu syytteitä. Kuka yritti tappaa Johannan? Beltsebuubi vai joku muu?


      • MrWatson
        DanielDelirium kirjoitti:

        Silloin kun Tufnu toi Gambiasta kivan tuliaisen eli malarian (johon omien sanojensa mukaan melkein kuoli), oli sama keskustelu. Eli minkä värinen sairaala-asu madamella oli. Silloin kuumehoureissaan olleen madamen selitys oli, että sai pinkin asun, koska pinkki on hänen lempivärinsä. Houraili vielä vuosia tuon sairaalareissun jälkeen, että hänet yritettiin tappaa siellä sairaalassa. Näätätoimiston tietäjillä ei ole kirjanpitoa siitä, että tapauksesta olisi nostettu syytteitä. Kuka yritti tappaa Johannan? Beltsebuubi vai joku muu?

        Sen oli pakko olla pokoharami tai peräti isisisisis, koska petite-psykobarbie on sevverran kans(a)i(e)nvälinen kuuluisuus, jota kaikki maailman taistelujärjestöt kluk kluk klaania myöten yrittää tappaa! Tunkkihan vie leivän suoraan suusta kaikilta maailman petite-malleilta, siks...


      • Tunkki-burghaan
        MrWatson kirjoitti:

        Sen oli pakko olla pokoharami tai peräti isisisisis, koska petite-psykobarbie on sevverran kans(a)i(e)nvälinen kuuluisuus, jota kaikki maailman taistelujärjestöt kluk kluk klaania myöten yrittää tappaa! Tunkkihan vie leivän suoraan suusta kaikilta maailman petite-malleilta, siks...

        Tunkki taisi sovitella burghaa, mikä hänelle kyllä sopisi.


      • Allahu-akbar-Jolene
        Tunkki-burghaan kirjoitti:

        Tunkki taisi sovitella burghaa, mikä hänelle kyllä sopisi.

        Burgha on armollinen vartalolle (Johanna = Jumala on armollinen)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe