Kaikki järjestyy ja on hyvin loppujen lopuksi : )
lopputulos on
29
<50
Vastaukset
- samaapuuta
Tottahan tosi.
- olisikivatietää
Koskahan tämmöinen ihme sitten tapahtuu :)
Niin se tekkee parisuhteeseen pyrkiville. mies vie naista tukasta, kyllä nainen raahaa kravattista luolaansa.
Mutta minä vielä löydän sen mitä kaipaan ystävänOoh jäi sanoja
siis jos ennen vanhaa mies vie naista tukasta. Kyllä nainen raahaa nykypäivänä kravaatista luolaansa
- mkdsj
lupaatko?
- Tottakolienee
vai tarua, ja ketähän mahtanet tarkoittaakkaan?
- suomimieskö
Luolaan siis.Ottaako mies ohjat ja vie naisen ja nainen vain vikisee.
- unianäkemään
Kyllä minä ainakin olisin hyvin otettu jos yksi pyykkäri tekis aloitteen.
- vaikkeinäinolehyvää
Hyvää yötä. Kaikki kyllä järjestyy ja uskon, että rakkauskin oveen vielä kolkuttelee siis uskon sen löytäväni.
- joku_esteri
En voi luottaa ihmiseen, joka parisuhteessa väittää rakastavansa toista! Ja luottamus on kaiken perusta.
- voiollatottumusta
Ehkä elämänkokemus avaa silmät. Parisuhteita on monenlaisia ja tunteilleen ei aina voi mitään. Teot on sitten erikseen. Toisten parisuhteista on vaikea sanoa mitään.
- luottamuksellistaa
Tuntuu joiltakin elämänkokemus puuttuvan, jotenkin naiivia. Suhteita päättyy ja suhteita syntyy ja rakastuminen voi kolahtaa milloin vaan.
Minä en haluaisi elää suhteessa, jossa toinen salaa rakastumisensa johonkin toiseen tai pettää.
- kuneiole
No en olis tuosta aivan varma.
- toivotaanniin
Asiat tuppaa järjestymään :)
- perhosajatus
Niin.. Siltä se vaikuttaa.. Vaikka ensin huolissani olinkin.. Mutta ihan turhaan.. :)
- perhosajatus
Mutta sitä en ymmärrä et jos jonkun ainoa tarkoitus viestittelyyn on v*ttuilu ja satuttaminen niin olisi varmaan kannattanut jättää koko viesti laittamatta. No asia meni perille.. Jos tunnistat itsesi tästä (jota en usko) niin voit olla varma siitä et asia leviää viikonlopun aikana muutamalle sukulaiselleni. Ei minulta muuta kuin hyvästi ja lopullisesti. Ei tarvitse tulla enää lähellekään minua.. Kuin ei myöskään kenenkään 'kavereistasi'.
Ps. Anteeksiantoa ei tule.
- sunxxxxx
Kyllä järjestyy. Uidessa mietin miten paljon teit minun hyväksi viime vuosina. Ystäviä riitti, lahjoja riitti ja sun tuki T oli korvaamaton. Pääsin helpolla jos näin voi sanoa. Ja siksi haluan tutustua suhun T. Ole rohkea ja ehdota treffejä
- SUNTMIESTÄÄL
Kiitos sitä vartenhan mä oon siellä. Sua varten. Ja nyt on sydän rikki kun et ole siellä. Tulen ehdottamaan tapaamista. Olen vain nähnyt sut ja tehnyt asioita vain sun eteen.
- niinonkin
Joo, niin on et tavalla tai toisella järjestyy ja toivotaan et kaikkien parhaaksi. Sellaista kävin vielä huokaamaan. Nyt on muuta tekemistä - jääköön palsta ja täyttyköön ajatukset ihan muilla asioilla.
- duuniinmiehelle
Joskus naiset lauloi siellä että T ja L ne yhteen soppii huomenna viedään pussauskoppiin. Meidän tää yhteys paistoi läpi
- Duuninmies
Jos sitten meidän häissä laulavat uudestaan. Ainakin ne on innokkaita lahjoja ostamaan. Sit kun on häiden aika =) No heh ekana tutustutaan
- laulujensanoin
Nehän soppiikin yhteen. Onnea heille :)
- Entäpäjos
Duuninmies kirjoitti:
Jos sitten meidän häissä laulavat uudestaan. Ainakin ne on innokkaita lahjoja ostamaan. Sit kun on häiden aika =) No heh ekana tutustutaan
pappi onkin se joka parhaiten laulaa?
https://www.youtube.com/watch?v=XYKwqj5QViQ
- oidkojoviimeinenkerta
Lopputulos on se et kuvittelin et se mies hoiteli mut ja ahh miten hyvältä se tuntui :) . Nyt voin tehdä muuta. Kiitos sulle <3 kultsimuru.
- PuskeeAInaPintaan
Kiteytit aloituksessasi oman elämänasenteeni.
- kortti1
Toivotaan, että järjestyy.
- Dddv
Eikä järjesty, sekoaa pää ja olen loppuvuoden jossain, eristyksessä jossain huumaavissa aineissa, tulee musta aivoton kasvi ja niin.
sitähän silläkin puolella hingutaan. Talo menee myyntiin: läheiset ei jaksa, tavarat hukkuu, mä varmaan kuolen yksinäni perkeleen eristysselliin. Sellasta menee, sitä varmaan on se tahtonutkin. Koen, että se halunnut /haluaa tuhota mut kokonaan. Miks , mitä mä oon sille tehnyt tai jättänyt tekemättä. Ei jaksa. Joo. Koskaan ei mikään ole hyvin, mitä mä olen sille tehnyt? Ja mitään en voi korjata, tai estää sitä kiusimasta mua vai voinko. Onko kyse nyt jostain pojasta vai ? Ja pitääkö mun jättää se niinkö. Okei,. olkoon yritetään ? Nyt sitten välitetäänkin vai musta, onko se mustasukkainen vai. Höh,. Teidän tuttujako mun sellitoveri. Hrr, tiedätte kaiken musta , voitte käyttää sitä teidän hyväksenne vai. Ei rakkautta osoteta noin. Enkä mä osaa ajatella. että hyypiö siellä välittäis millään muotoa aidosti musta. miks välittäiskään. nii . Elkää kiusiko mua. hajoo pää. Sitte enää ette ikinä löydä mua ja olen lopunelämääni teistä eristyksessä.- Deekulta
Ok, huh. Kuulostaa pahalta.
- Yöäh_nyyh
Te pelaatte vaarallista peliä. Jos te koitatte saada mut sekoomaan. Koska ette te varmaan halua, että teidän tulevien lasten äiti tai rakastajanne on jossain sekoomassa. Etcetc tai kasvis tai kuollut /raadeltu tai muuta. Täällä se on eri asia ku siellä. Tahdotteko. Eri asia. Ette te varmaan siinä sitten nää mua enää ihmisten kunnossa. Ettekä te haluaiskaan. Se äijä on vaan aina halunnut mut syödä. Välitä mitään koskaan. Minusta, tuhota mut vaan. Mitä on aina halunnut. Se mitään musta välitä. Millänkään. Hmh .. casuaalilla hullulla ois perkele helpompaa. Luulen. Todellisuuden sanomalla pääseen forevah
suljetuks lukkojen taakse. sitte ette enää ikinä nää mua.
Sanonkonä mitäh? =''/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754