Olemme lähdössä kreetan rethymnomiin ja haluaisin kuulla kokemuksia tästä hotellista .
Onko elokuu-syyskuu vaihteessa vielä hyvät kelit kreetalla ?
Kokemuksia hotel swell boutique
6
1050
Vastaukset
- Lefkoniko
Olemme lomailleet ko. hotellissa muutama vuosi sitten. Silloin se oli Lomamatkojen valikoimissa nimellä Lefkoniko Sands. Hotelli on siis vanha, vaikka Aurinkomatkat ilmoittaakin rakennusvuodeksi 2014. Varmaan on läpikäynyt mittavan uudistuksen. Sijainti on todella hyvä, rantakadun varrella ja kävelymatkan päässä vanhasta kaupungista. Alakerran ravintola on myös vaihtanut nimeä ja varmaan omistajaakin useamman kerran käyntimme jälkeen. Aamiaisen lisäksi en suosittele varaamaan muita aterioita, ravintoloita on eri puolilla kaupunkia joka lähtöön.
Elo-syyskuun vaihteessa on kesäisen lämmintä, syyskuu on mielestäni parasta lomailuaikaa Kreetalla. Suosittelen siis lämpimästi hotellia, ajankohtaa ja Rethymnonia ; )- Hemppu123
Oii kiitos vastauksesta. Oliko lähettyvillä shoppailu paikkoja ? Kiva kuulla että ei ole ihan surkea paikka.
- Lefkoniko
Parhaat shoppailupaikat löytyvät vanhankaupungin alueelta, sokkeloisilta pikku kujilta tai Arkadiou-kadun varrelta. Myös rantakadun varrella on turisteille suunnattuja pikku putiikkeja. Voi, miten ikävä tuleekaan Retyyn, olemme siellä useita lomaviikkoja vuosien mittaan viettäneet.
Kysy vaan, jos mieleesi juolahtaa vielä jotain. Vastaan mielelläni. - Ursululla
Hotellin esittelyssä kerrotaan, että uima-altaita on kaksi, mutta ne ovat pieniä. Miten pieniä ? Voiko ottaa aurinkoa eli onko aurinkopetejä ? Millainen jääkaappi on ? Entä teen ja kahvinkeittomahdollisuus ? Tarkoittiko se vedenkeitintä ? Mitä aamiaisella oli tarjolla ?
- Eneli
Onko tässä hotellissa kesällä 2015 käyneitä ? Jos, niin kertoisitko ystävällisesti hyödyllisiä tietoja. Kiitos
- Eneli
Jos joku on käynyt kesällä 2015 tässä hotellissa, voisitko ystävällisesti kertoa kokemuksia ja hyödyllisiä tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279