Moi! Miten voisi saada oma unirytmi kuntoon? Olen 30-vuotias 2-vuotiaan lapsen äiti. Lapseni nukkuu melko hyvin yöt.
Joskus minulla on ollut melko normaali unirytmi, mutta esim. päiväunet tms. sekoittavat rytmin ihan sekaisin. MInulle vaan saattaa tulla kesken päivän tai illan kamalan kova väsymys.. siis sellainen väsy, että tuntuu että täytyy saada päiväunet. Ja ihan lyhyitä päiväunia en yleensä osaa nukkua. Sitten noiden päikkäreiden jälkeen en saa ajoissa unta illalla tai esim. eilen kävi niin, että menin nukkumaan jo seitsemältä illalla...sitten heräsin ylös ennen kahta yöllä. Yritän kyllä vielä jossakin vaiheessa yötä saada unta, mut saa nähdä onnistuuko.
Miten siis päikkäreistä eroon? Miten jaksaa päivä ilman päikkäreitä, kun välillä tuntuu että keho ns. vaatii niitä. Auttaako esim. kahvi tms silloin kun väsyttää kamalasti?
Olisi mukava saada vinkkejä miten saada unirytmi kuntoon ja miten päästä eroon noista päiväaikaisista ns. väsymyskohtauksista? Mitään unilääkkeitä en halua käyttää, mutta melatoniinia olen välillä ottanut.
Vaihteleva kova väsymys
Unirytmikuntoon
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760