Olen lähdössä Tjäreborgin matkkalle 29.8 Balchikiin. Hotellina on Oasis. Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Kaikki kiinnostaa esim. nähtävyydet, retket, rannat, hintataso, hyvät ravintolat ym.
Matkalla Balchikiin
6
596
Vastaukset
- bhg
Balchikin tunnetuin nähtävyys on Romanian kuningattaren sillloinen kesäpaikka , joka nykyisin kuuluu Bulgariaan. Löytyy nimellä Balchik Garden .
- bhg
Minä itse en ole ollut Balchikissa lomalla , vaan pistäytynyt muutaman kerran Albenasta käsin siellä ,joten muusta minulla ei ole tietoa.
- nazdrave
Balchik on pieni, aito bulgarialainen ranta-kaupunki missä mukavia pieniä hotelleja ja kivoja , edullisia ravintoloita, joista saa maittavaa ruokaa ja juomaakin. Hintatasokin edullisempi kuin viereisissä Albenassa ja Kulta-Hietikolla. -Paikka sopii rauhalliseen lomailuun kun varsinaisia nuorison menopaikkoja ei juuri ole. Miinuspuolena ehkä, että ainut kunnollinen uimaranta on hotelli Helioksen yhteydessä, toki se on vapaa kaikille muillekin lomalaisille.
- nazdrave
Pieni lisäys vielä, se hotelli Oasis on Helioksen vieressä. Ko. hotellista ei omakohtaista kokemusta, mutta molemmat sijaitsevat noin 10min. kävelymatkan päässä keskus-aukiolta ja rantakadulta.
- Nnkkuj
Balchik on pieni paikalliskylä...suosittelen retkiä albenaan ja kultahietikolle
- idontlikealbena
albenassa ei ole mitään nähtävää paskin paikka missä olen ikinä käynyt.en menisi toista kertaa edes ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972