Matkalla Balchikiin

Balchik

Olen lähdössä Tjäreborgin matkkalle 29.8 Balchikiin. Hotellina on Oasis. Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Kaikki kiinnostaa esim. nähtävyydet, retket, rannat, hintataso, hyvät ravintolat ym.

6

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhg

Balchikin tunnetuin nähtävyys on Romanian kuningattaren sillloinen kesäpaikka , joka nykyisin kuuluu Bulgariaan. Löytyy nimellä Balchik Garden .

• bhg

Minä itse en ole ollut Balchikissa lomalla , vaan pistäytynyt muutaman kerran Albenasta käsin siellä ,joten muusta minulla ei ole tietoa.

• nazdrave

Balchik on pieni, aito bulgarialainen ranta-kaupunki missä mukavia pieniä hotelleja ja kivoja , edullisia ravintoloita, joista saa maittavaa ruokaa ja juomaakin. Hintatasokin edullisempi kuin viereisissä Albenassa ja Kulta-Hietikolla. -Paikka sopii rauhalliseen lomailuun kun varsinaisia nuorison menopaikkoja ei juuri ole. Miinuspuolena ehkä, että ainut kunnollinen uimaranta on hotelli Helioksen yhteydessä, toki se on vapaa kaikille muillekin lomalaisille.

• nazdrave

Pieni lisäys vielä, se hotelli Oasis on Helioksen vieressä. Ko. hotellista ei omakohtaista kokemusta, mutta molemmat sijaitsevat noin 10min. kävelymatkan päässä keskus-aukiolta ja rantakadulta.

• Nnkkuj

Balchik on pieni paikalliskylä...suosittelen retkiä albenaan ja kultahietikolle

• idontlikealbena

albenassa ei ole mitään nähtävää paskin paikka missä olen ikinä käynyt.en menisi toista kertaa edes ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe