Olen lähdössä Tjäreborgin matkkalle 29.8 Balchikiin. Hotellina on Oasis. Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Kaikki kiinnostaa esim. nähtävyydet, retket, rannat, hintataso, hyvät ravintolat ym.
Matkalla Balchikiin
6
567
Vastaukset
- bhg
Balchikin tunnetuin nähtävyys on Romanian kuningattaren sillloinen kesäpaikka , joka nykyisin kuuluu Bulgariaan. Löytyy nimellä Balchik Garden .
- bhg
Minä itse en ole ollut Balchikissa lomalla , vaan pistäytynyt muutaman kerran Albenasta käsin siellä ,joten muusta minulla ei ole tietoa.
- nazdrave
Balchik on pieni, aito bulgarialainen ranta-kaupunki missä mukavia pieniä hotelleja ja kivoja , edullisia ravintoloita, joista saa maittavaa ruokaa ja juomaakin. Hintatasokin edullisempi kuin viereisissä Albenassa ja Kulta-Hietikolla. -Paikka sopii rauhalliseen lomailuun kun varsinaisia nuorison menopaikkoja ei juuri ole. Miinuspuolena ehkä, että ainut kunnollinen uimaranta on hotelli Helioksen yhteydessä, toki se on vapaa kaikille muillekin lomalaisille.
- nazdrave
Pieni lisäys vielä, se hotelli Oasis on Helioksen vieressä. Ko. hotellista ei omakohtaista kokemusta, mutta molemmat sijaitsevat noin 10min. kävelymatkan päässä keskus-aukiolta ja rantakadulta.
- Nnkkuj
Balchik on pieni paikalliskylä...suosittelen retkiä albenaan ja kultahietikolle
- idontlikealbena
albenassa ei ole mitään nähtävää paskin paikka missä olen ikinä käynyt.en menisi toista kertaa edes ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262688
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562167Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241737- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711220- 891065
- 90989
- 128931