Matkalla Balchikiin

Balchik

Olen lähdössä Tjäreborgin matkkalle 29.8 Balchikiin. Hotellina on Oasis. Onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Kaikki kiinnostaa esim. nähtävyydet, retket, rannat, hintataso, hyvät ravintolat ym.

6

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhg

Balchikin tunnetuin nähtävyys on Romanian kuningattaren sillloinen kesäpaikka , joka nykyisin kuuluu Bulgariaan. Löytyy nimellä Balchik Garden .

• bhg

Minä itse en ole ollut Balchikissa lomalla , vaan pistäytynyt muutaman kerran Albenasta käsin siellä ,joten muusta minulla ei ole tietoa.

• nazdrave

Balchik on pieni, aito bulgarialainen ranta-kaupunki missä mukavia pieniä hotelleja ja kivoja , edullisia ravintoloita, joista saa maittavaa ruokaa ja juomaakin. Hintatasokin edullisempi kuin viereisissä Albenassa ja Kulta-Hietikolla. -Paikka sopii rauhalliseen lomailuun kun varsinaisia nuorison menopaikkoja ei juuri ole. Miinuspuolena ehkä, että ainut kunnollinen uimaranta on hotelli Helioksen yhteydessä, toki se on vapaa kaikille muillekin lomalaisille.

• nazdrave

Pieni lisäys vielä, se hotelli Oasis on Helioksen vieressä. Ko. hotellista ei omakohtaista kokemusta, mutta molemmat sijaitsevat noin 10min. kävelymatkan päässä keskus-aukiolta ja rantakadulta.

• Nnkkuj

Balchik on pieni paikalliskylä...suosittelen retkiä albenaan ja kultahietikolle

• idontlikealbena

albenassa ei ole mitään nähtävää paskin paikka missä olen ikinä käynyt.en menisi toista kertaa edes ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2688
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2167
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1737
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1220
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe