Tapa itsesi mätä musu!

SairasSikaoot

Kello 13.05: "Mut mä ajon puukotaa (uhrin nimi) jos näkisin sen koska äiti pyörii ja kaatui maahan".

Kello 13.06: "No saa nhää myöhemmii joudun vankilaan sen takia iha sama kolme vuot ei paha".

Kello 13.07: "Jos en tapa häntä, kuolen itse".

Kello 17.19: "Ei, nyt otan häntä kiinni ja tärvelen hänen kasvojaan niin että häntä nolottaa lähteä ulos kaduille ja ajelen hänen hiuksensa nollaksi / Jos nyt otan hänet kiinni, teen hänen kasvoilleen pahaa ja leikkaan hiukset kokonaan pois, että hänestä tulee niin ujo, että ei menee enää ulos".

Kello 17.23: "Joko hän tulee nyt kotiin ja kaikki on silloin hyvin tai kun tulen takaisin kotiin, hän on kuolleena".

Noin kello 18.49-18.50: "Jos saan (uhrin nimi) mun käteen. Mä ammun sen. Päätä. Vannon Allahin nimeeee. (Uhrin nimi) kuoleeeee. Ja mun kädessä laitan sen hautamaan".

Kello 18.55: "Mä ammun sen heti kun nään sen ja puhdistan mun häpeä sisko".

Kello 18.58: "Joudun 6 v vankila ja lähtee 3 v pois. Sit joudun 3 v. Ja lähen pois. Uudestaaan. Koska (uhrin nimi) on meille häpeä. Koska Allah sanoo et älkää väsyttäää teidän perhettääää koska et pääse taivaaseen jos perhe ei oo tyytyväisii".

Kello 18.58 kysymys: "Ja onks Allah antanut sulle lupaa viedä sun siskon hengen?"

Kello 18.58: "Mut ei se haittaa se ei voi ollaa poissa koko elämänsä."

Kello 18.59: "No ei antanut mut mun sisko on häpeä meille. Perheelle. Meillä ei käy et tyttö jää ulkona 2 pv. Himast pois. Eikä yks yö".

Kello 19.04: "Oikeesti, mä tapan hänet. Mun äiti itkee kovasti. Jos Jumala antaisi äidille voimaa, että hän kestäisi. Mä tapan (leikkaan) hänet. Tapan hänet jokaisesta tipasta, mikä tulee äidin silmistä. En saa mitään elämästä. Mä otin oma päätökseni."

Noin kello 20.46: "Vain kun saan sen kiinni. Allahin luvalla. Jokainen tippa mikä tulee äidin silmästä. Saman verran tulee verta hänestä (viittaa siskoonsa). Voi Suomi (koska annoit naisille tasa-arvon)".

Kello 20.56: "Me vain odotamme miten tämä päättyy. Teen niin, että hän kuolee nälkään".

Noin kello 20.57-20.59: "Jos saan hänet kiinni tapan saman tien. Voi Jumala, jos mä en tapa häntä. Jos äiti on tappamista vastaan, tapan äidinkin. Ei mua haittaa vaikka joudun vankilaan".

Noin kello 21.02: "Jos nään (uhrin nimi) tapan hänet. Ja jos en voi tappaa häntä tenn hänen naamasta kartan, kun nään hänet. Ja leikkaan hänen hiukset ja kulmakarvat. Ja teen näin että hän vihaa elämäänsä."

Kello 21.13: "Syön hänet omilla hampaillani jos nään hänet. Jos mä saan hänet kiinni, Jumalakaan ei voi auttaa häntä (siskoa)".

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskasuomi

      Suome laki on ihmisen, korkein laki on Allahin.
      Suomes ei oo ees kulttuurii

    • KotonaAsuva

      Älä provosoi että Suomessa oliis huonot oltavat !

    • Musuthautaan

      Aivan tavallinen muslimisika. Kaikki muslimit pois pohjoismaista ja äkkiä ennenkuin paukkuu.

    • Turhia

      Mätänen yksinäisyydessä

    • oiva-paikka

      Paras paikka muslimille asua ja oleilla on Allahin peräreikä. Siellä on aina lämmintä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe