https://talousmedia.wordpress.com/2011/10/10/vakuushuijaus-urpilainen-ja-katainen-ostivat-880-miljoonan-euron-vakuudet-kreikalta-lainaamalla-kreikalle-ervvn-kautta-800-miljoonaa-euroa-ylimaaraista/
Taidetaan olla naurun aihe muiden Eu-maiden joukossa. Tuli aika tyhmä olo suomalisuudestani. Ruotsissa oltiin viisaita kun pysyttelivät erossa eurosta. Ne jotka kynsin hampain puolustivat euroon liittymistä taisivat edesauttaa suomen valtiontalouden romuttamista. Jäävät aikakirjoihin saavutuksistaan.
Urpilaisen vakuudet
6
<50
Vastaukset
Valtiovarainministeri Jutta Urpilaisella oli takanaan ministeriön asiantuntijoiden evästykset neuvottelupöytään, kuten tiedämme.
Pääminteri Jyrki katainen ei voinut vahvalle koko ajan kampittavalle oppositiollemme ja maailmantilanteen vaikutuksille Euroopan talouteen, niin paljoa kuin hallitusohjelmassa oli kirjattu. Valitettavia tosiasioita.
Hallituskauden aikana tehtiin kilpailukykyämme kovasti heikentänyt palkkaratkaisu ja useat lakot lisänä, kuten tiedämme.
On liian isoista asioista kyse, että ne voisi kaataa kahden hekilön niskaan,he tekivät kovan paineen alla, median kielteisen jatkuvan painostuksen alla parhaansa.- eppu2
Suomen velkantuminen alkoi näin.
Vastuulliset ministerit: Iiro Viinanen 46mrd.€., Esko Aho 44mrd. €., Jyrki Katainen 40,8mrd.€., Jutta Urpilainen 21,5mrd€. ja listahan jatkuu nämä isosummaisemmat.
Ei ole olemassa yhtä syyllistä, eikä yhtä tahoakaan. Globaali rypäs on monien säikeiden summa.
Meikäläinen ei edes ymmärrä, kun promillen tästä hämähäkinseitistä, jos sitäkään.
- hölöpölö
Katainen teki vain oman tulevan virkansa eteen minkä teki. Sehän oli selvää jo heti alussa. Urpilainen taas ei kykene ennakoimaan tulevaisuutta tai näkemään metsää puilta.
Jyrki Katainen oli 10v. Kokoomuksen puheenjohtaja, sekä valtiovarainministeri, että pääministeri ja *hölöpölö* väittää, että sen ajan työn motiivi oli siirtyä EU.n komissaari tehtäviin - no huh huh - kyyninen väite......................
- tässä-yksi-syy-
suomen katstrooffiin,,,
tietenki on monia muitakin aikasemmin tehtyjä tyhmyyksiä, mutta että tämä viimenen kokous oli jo liikaa,,,
------------------
Kataisen viimenen suuri EU kokous oli F I A S K O , siellä oli päätettävänä todella suuri juttu, se ei menny ollenkaa niinkuin kotoa lähtiessä suomen eduskunta oli evästäny, Katainen väsyksissä yön valvottuaan OLI menettäny hermonsa ja allekirjoittanu sopimuksen ja suomelle suuren vastuun tulevista rahanmenoista,
MUTTA HUOMATKAA Katainen OLISI voinu siinä tilanteessa panna paperin pöydälle ja sanoa että suomessa pitää vielä asiasta neuvotella,
koska evästeet oli aivan muuta kuin siinä muodossa hyväksyttäviä,
-- että ON hyvin vaarallista jos suomella on hemonsa menettäviä päättäjiä, ja hermostuksissaan väsyksissään myyvät vaikka oman äitinsä,
tämä on jääny pahasti tavallista uhriksi jounutta kansaamme vaivaamaan,
MIKSI Katainen OLI niin helekutin tyhmä, heikkohermoinen,
liian suuressa virassa, johon hänellä EI ollu meriittiä eikä normaalia logiikalla varustettua älykkyyttä,
hänellä olisi ollu täysi valta viheltää siinävaihessa se kokous lykatyksi seuraavaan kertaan, - monikakku
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä verkosta lukee. Ko. sivusto on vain ja ainoastaan yhden henkilön mielipide. Hienosta nimestä huolimatta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581