Elikkäs otsikon mukainen vika ois kyseessä: Vika on semmoinen, että kun kääntää virrat päälle, niin pyyhkijät alkavat pyyhkimään 0-asennolla n. 8krt, eli saman verran kuin ois ruiskuttanut pesunestettä lasille. Lopetettuaan pyyhkijät saattavat jäädä yläasentoon. Kun auton käynnistää, pyyhkijät alkavat jälleen pyyhkiä sen 8krt. Muilla asennoilla pyyhkijät toimivat hyvin. Vika alkoi yht'äkkiä aamulla, kun käynnistin auton ja käytin pyyhkijän 'viikseä' kerran ala-asennossa.
Auto on siis Skoda Octavia 1.9TD, 110hp, -99.
Ps. Ilmotan, jos saan vian korjattua!
Skoda Octavian pyyhkijät temppuilee.
4
480
Vastaukset
- paaliin.com
Ei noin vanhaa autoa kannata korjata, anna olla tai vie paaliin ja ota 1500€.
Tarkennusta sen verran, että kun pyyhkijät pyyhkii 0-asennolla niin ne ei mene ihan alas. Sitten kun painaa sen pyyhkijän ihan kiinni siihen muoviin (konepellin ja tuulilasin välissä olevaan) niin silloin pyyhkijät pysähtyy, eivätkä pyyhi kun laittaa taas virrat päälle. Eli voiko moottorin vivut olla liian väljät vai koko moottori vaihon tarpeessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810