Elikkäs otsikon mukainen vika ois kyseessä: Vika on semmoinen, että kun kääntää virrat päälle, niin pyyhkijät alkavat pyyhkimään 0-asennolla n. 8krt, eli saman verran kuin ois ruiskuttanut pesunestettä lasille. Lopetettuaan pyyhkijät saattavat jäädä yläasentoon. Kun auton käynnistää, pyyhkijät alkavat jälleen pyyhkiä sen 8krt. Muilla asennoilla pyyhkijät toimivat hyvin. Vika alkoi yht'äkkiä aamulla, kun käynnistin auton ja käytin pyyhkijän 'viikseä' kerran ala-asennossa.
Auto on siis Skoda Octavia 1.9TD, 110hp, -99.
Ps. Ilmotan, jos saan vian korjattua!
Skoda Octavian pyyhkijät temppuilee.
4
567
Vastaukset
- paaliin.com
Ei noin vanhaa autoa kannata korjata, anna olla tai vie paaliin ja ota 1500€.
Tarkennusta sen verran, että kun pyyhkijät pyyhkii 0-asennolla niin ne ei mene ihan alas. Sitten kun painaa sen pyyhkijän ihan kiinni siihen muoviin (konepellin ja tuulilasin välissä olevaan) niin silloin pyyhkijät pysähtyy, eivätkä pyyhi kun laittaa taas virrat päälle. Eli voiko moottorin vivut olla liian väljät vai koko moottori vaihon tarpeessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126