Neuvoja yksinäisyyteen

Olkaa positiivisia niin kyllä se siitä;).
Vaikka olisitkin hiljainen ihminen niin sosiaalisemmaksi voi opetella vaikka täällä s24 keskusteluissa tai ihan tosielämässäkin. Siinä se sosiaalisten tilanteidenkin pelko hälvenee kun menee vaikka ulos kävelylle sellaiseen paikkaan missä on vähemmän muita ihmisiä, silloin näkee asioita joista sitten saa vaikka keskustelun aikaiseksi. Ulkonäöstäkään ei kannata välittää kun voihan ihminen olla sisältä kauniimpi kuin monet heistä joilla niitä kavereita on. Positiivinen asenne on kuitenkin tärkeintä;). Jaksanhan itsekkin olla positiivinen vaikka olen vuoden aikana menettänyt todella paljon

8

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäavaus

      Onko sinulta joku kysynyt jotakin?

      • On toki. Juuri tänään viimeksi


    • yksinparas

      Asut yksin, käyt harvoin kaupassa ja kerralla ostaa pitkälle ajalle ruokaa, yms tämmöiset ihmismassojen välttelyt. Siitä se yksinäisyys lähtee! Jos olet vahingossa saanut kavereita, vaadi heiltä kaikkea. Älä koskaan tarjoa apua. Kyllä ne sitten pistävät välit poikki. Tässä aluksi tällaisia neuvoja ja lisääkin voidaan keksiä. Älä masennus, lopulta yksinäisyys on nykyaikana helppoa. Tsemppiä

      • Jokainen saa toki valita sen oman tiensä. Itse suosittelen vaikka käymään siellä kaupassa useamman kerran ja ostamalla vähemmän tavaraa kerralla jos kauppa on siis lähistöllä


    • hyvääjatkoaJuhalle

      Juha, olet oivaltanut paljon. Pienestä se lähtee. Ei kannata aina pyöriä kielteisessä mieliväreessä, sillä se syö itsetuntoa. Yleensä näemme itsemme vain "rumana" . Harvoin lähimmäinen ajattelee ulkonäköämme vaan ihminen on kokonaisuus ja persoona. Olemista toisten kanssa voi jatkuvasti kehittää: hymyilee, moikkaa, sanoo vaikka muutaman sanan uimarannalla henkilölle. Jos ei muuta niin sään päivittelyä riittää aina. Voi myös kehaista: onpa ihana koira, lepertää lapselle ohimennen. Tietenkään tunkeileva ei pidä olla.

      • Kiitos. samoin sinne hyvät jatkot


    • sosfobikko

      Ei se siitä mihinkään hälvene, koitettu on

      • Siis sillä kertaa. Jospa kokeilet uudestaan ja et lannistu niin helposti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      43
      2092
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      648
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe