Olkaa positiivisia niin kyllä se siitä;).
Vaikka olisitkin hiljainen ihminen niin sosiaalisemmaksi voi opetella vaikka täällä s24 keskusteluissa tai ihan tosielämässäkin. Siinä se sosiaalisten tilanteidenkin pelko hälvenee kun menee vaikka ulos kävelylle sellaiseen paikkaan missä on vähemmän muita ihmisiä, silloin näkee asioita joista sitten saa vaikka keskustelun aikaiseksi. Ulkonäöstäkään ei kannata välittää kun voihan ihminen olla sisältä kauniimpi kuin monet heistä joilla niitä kavereita on. Positiivinen asenne on kuitenkin tärkeintä;). Jaksanhan itsekkin olla positiivinen vaikka olen vuoden aikana menettänyt todella paljon
Neuvoja yksinäisyyteen
8
217
Vastaukset
- Mikäavaus
Onko sinulta joku kysynyt jotakin?
- yksinparas
Asut yksin, käyt harvoin kaupassa ja kerralla ostaa pitkälle ajalle ruokaa, yms tämmöiset ihmismassojen välttelyt. Siitä se yksinäisyys lähtee! Jos olet vahingossa saanut kavereita, vaadi heiltä kaikkea. Älä koskaan tarjoa apua. Kyllä ne sitten pistävät välit poikki. Tässä aluksi tällaisia neuvoja ja lisääkin voidaan keksiä. Älä masennus, lopulta yksinäisyys on nykyaikana helppoa. Tsemppiä
Jokainen saa toki valita sen oman tiensä. Itse suosittelen vaikka käymään siellä kaupassa useamman kerran ja ostamalla vähemmän tavaraa kerralla jos kauppa on siis lähistöllä
- hyvääjatkoaJuhalle
Juha, olet oivaltanut paljon. Pienestä se lähtee. Ei kannata aina pyöriä kielteisessä mieliväreessä, sillä se syö itsetuntoa. Yleensä näemme itsemme vain "rumana" . Harvoin lähimmäinen ajattelee ulkonäköämme vaan ihminen on kokonaisuus ja persoona. Olemista toisten kanssa voi jatkuvasti kehittää: hymyilee, moikkaa, sanoo vaikka muutaman sanan uimarannalla henkilölle. Jos ei muuta niin sään päivittelyä riittää aina. Voi myös kehaista: onpa ihana koira, lepertää lapselle ohimennen. Tietenkään tunkeileva ei pidä olla.
- sosfobikko
Ei se siitä mihinkään hälvene, koitettu on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 432092
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64648
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477
