Eli oon 17-v tyttö ja mun paino on heitelly tosi paljo. Oon 169cm pitkä ja noin 75kg. Vuos sitte maaliskuus olin vaa 55kg mut mun poikaystävä tykkäs pikkumasuist ni lihotin 10kg kahes kuukaudes. Kaikki meni vatsaa ja tissit kasvo 65B:st 80D. Sit kuitenki se jätti mut ja ei tehny mieli syyä ja laihuin kesän loppuu mennes yli 15kg. Mun kaverit kuitenki autto mun syömisongelman kaa ja tän vuoden tammi ja toukokuun aikan paino vaihteli 62-66kg välil. Sit kuitenki lähin alkukesäks jenkkeihin ja reilus kuukaudessa se 10kg lisää. Mitkää vaatteet ei mahu enää mulle mut tekis silti viäl mieli lihoo muutama kilo. Ihan sika outoo. Mitä mun nyt pitäis tehä ku painan koht varmaan jonku 80kiloo, oon laskenu et syön täl hetkel päiväs yli 5000kcal.
Paino-ongelma
6
99
Vastaukset
- jessEäåpjhh
mulla sama painoo vaan tullu jännästi 173cm ja 78kg ja oon 15vuotias poika
- 17v
Anna kik nii voin jutella oli itelläki sama ongelma
- jessEäåphjj
Tuu kikkaa junnuboi
- nannis19
Vaikuttaisi emotionaaliselta syömiseltä. Lihotit poikaystäväsi takia, sitten suhteen päättymisen jälkeen radikaali laihtuminen ja sitten taas lohdutussyömistä yksinäisyyden tunteeseen ja koti-ikävään Jenkeissä. Onko syöminen tai paino sulle itselle ongelma? Laita tunne-elämä kuntoon ja hanki muuta ajateltavaa kuin ruoka. Korjaa ruokailutottumuksia ja jätä suurimmat herkut kauppaan (vaikkapa yksi herkkupäivä voi olla viikossa). Eka viikko on hankalin ruokailun korjaamisessa, mut sen jälkeen lähtee rullaamaan.
- 19120
Ihan kiitettävä suoritus... MITEN IHMEESSÄ ONNISTUT VETÄMÄÄN 5000 KALORII PÄIVÄS??? ite oon 16v poika 173cm 57kg, enkä saa ees 3000 kalorii päiväs vaikka mun pitäis liikunnan puolest sen verran vetää. Sun kannattais varmaan alkaa harrastaa päivittäin jotain liikuntaa jis et jo harrasta. Mielellään jotain joka kuluttaa paljon, sillä se pitää painon tasaisena. Ja sit yritä vaikka puolittaa toi sylmös kalorimäärä, ruokamäärää voi toki kasvattaa (hedelmiä, vihanneksia, viljaa, riisiä, perunaa, mutta yritä vähentää rasvan ja sokerin käyttöä.
- tatutaavetti99
173ja57? vittu syö lapsi!
ja vittua etsä alottaja oo ees läski, ite oon 185cm ja 91kg enkä näytä ees niin painavalta.. ps. en oo koskaan käyny salilla ja 16v poika olen:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760