Jutella ihan kahdestaan ; ) sovitaanko nyt, entä muut ei tähän osallistu, vain me kaksi?
kivempi olis
23
<50
Vastaukset
- KylläKulta
Joo, mut jutellaan irl kahdestaan rakas mieheni. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<33<3<33<<3<<3<3<<3<33<3<33<3<33<3<3<33<3<33<3<33<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<33<33<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<3<3<3<33<3<33<33<3<33<3<3<3<<
- Sinä-jaminä
vai kerrotko suosiolla kuka on se toinen?
- oispakiva
Joo :)
- kimppa_kiva
on mukavaa myös juteltaessa
- suutsupussa
No aluks vaan eiköstä juu, muutama sana?
- Idänpilakuva
Joo tuu huomenna hakemaan mut 16.15 sieltä mistä kerran maaliskuussa
- muistan_niintehneeni
niin tulin hakemaan sinut sieltä kerran maaliskuussa
- Muistatkosenkinkun
muistan_niintehneeni kirjoitti:
niin tulin hakemaan sinut sieltä kerran maaliskuussa
kattelit vielä ihan väärään suuntaan
- muistan2_niintehneeni
Vaikea muistaa sellaista mitä ei tapahtunut. Et ole hän, sillä et tiedä minkä vuoksi tapasimme.
- SenTiedänettä
muistan2_niintehneeni kirjoitti:
Vaikea muistaa sellaista mitä ei tapahtunut. Et ole hän, sillä et tiedä minkä vuoksi tapasimme.
Me tavattiin työn vuoksi, mutta harmi ettet ole oikea hakija :(
- muistan3_niintehneeni
Ei harmita yhtään, sain paremmin palkatun ja mielenkiintoisemman työn. Jotain unohtui, mitä?
- Mitäpämuutakuin
muistan3_niintehneeni kirjoitti:
Ei harmita yhtään, sain paremmin palkatun ja mielenkiintoisemman työn. Jotain unohtui, mitä?
Lähtöpusu?
- muistan4_ettentehnytniin
lähtöpusu ei unohtunut, koska se ei kuulu työnhakutilanteeseen. muistat kuitenkin missä tavattiin..
- Aijaijaioot
muistan4_ettentehnytniin kirjoitti:
lähtöpusu ei unohtunut, koska se ei kuulu työnhakutilanteeseen. muistat kuitenkin missä tavattiin..
Siis edelleen nihkeä :) pusuja ei paljon irtoo! tottakai muistan paikan. laita samat vaatteet kun silloin kun ekan kerran nähtiin oot kuuma niissä!!
- muistan4_ettenollutkuuma
Et muista kun et tiedä. Emme ole tavanneet.
- muistan5_vielävuodenajat
Talvivaatteet keskikesällä?
- Sehänonniinettä
muistan4_ettenollutkuuma kirjoitti:
Et muista kun et tiedä. Emme ole tavanneet.
Kuumuus onkin katsojan silmässä ;) sä olet pessimisti totta kai me ollaan nähty olen satavarma
- Voihöpöäeikun
Sehänonniinettä kirjoitti:
Kuumuus onkin katsojan silmässä ;) sä olet pessimisti totta kai me ollaan nähty olen satavarma
sisävaatteet tietty! Peppusi etenkin on ilo silmälle silloin..Tosin nyt menee kyllä talvivaatteetkin vielä..
- muistan5_tallessaon
Ok. Ja nyt haluat unohtamasi lahjan takaisin?
- Väärinmeni
muistan5_tallessaon kirjoitti:
Ok. Ja nyt haluat unohtamasi lahjan takaisin?
Huono arvaus luulisi sun tietävän että olen äärimmäisen antelias..
- entaida_muistaamuuta
niinhän sanoit, et se olet sinä ja voidaan jutella vapaasti.
- Kerrosilleen
jotain itsestäs että mä löydän sut niin otan kyllä yhteyttä niin saadaan juteltua eihän tää nyt muille kuulu.
- odotansuae
Sulla on mun numero, käytä sitä pikaviestisovellusta. Mä oon J ja Sä R
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015