Kumpa tietäisit, että olen yhden miehen nainen ja sen lisäksi vielä tykkään susta paljon <3
Mies, miksi epäilet minua?
12
<50
Vastaukset
- multasinulle
Ei kai se sitä ole , haluisin vaan kuulla ihan kasvotusten ajatukset:). Molemmat tykätään paljon<3
- SinulleMinulta
Taitaapa se pohjimmiltaan sitä olla :) mut mikä estää kuulemasta kasvotusten? Kyllä meidän pitäis puhua asiat halki ;)
Olisi erityisen mukava kuulla kasvotusten, että tykkäät paljon ;) - aamuavaan
ehkä näitä on jo liikaa.
- voipipaolla
et siihen tarvittaisiin siultakin muuta kuin naisten hööpöttämistä sydämmien kera
yöstä yöhön. pitää olla sen mukaan mitä haluaa.
- koskaon
syytä epäillä. Et vastaa silloin kun mä kirjoitan jotain ajatuksella. Aina sama laulu. Sä näet musta vain sen minkä tahdot nähdä niinkuin kaikki muutkin. Se hajoittaa mua etkä sä näe sitä. Heikkona ihmisestä ei ole mihinkään. Mä oon aina aseeton ja mun kustannuksella vain leikitään.
- SinulleMinulta
Ei tullut nyt oikealle henkilölle tämä viesti! En tosin tiedä tuliko tuo toinenkaan, mutta tämä ei ainakaan :)
- koskaon
SinulleMinulta kirjoitti:
Ei tullut nyt oikealle henkilölle tämä viesti! En tosin tiedä tuliko tuo toinenkaan, mutta tämä ei ainakaan :)
ei suakaan tunnu kiinnostavan pätkääkään kuka sulle vastaa tollasen alotuksen perusteella.
- SinulleMinulta
koskaon kirjoitti:
ei suakaan tunnu kiinnostavan pätkääkään kuka sulle vastaa tollasen alotuksen perusteella.
Niin noh totuus lienee se ettei se henkilö kenelle tuon aloituksen kirjoitin ole täällä palstailemassa
- Aamen
Kiitos kun välität. Kerro tuo luonnossa kasvotusten.
- musiikkisoi
Ehkäpä syksyllä, katsotaan.
- notgoodenough
Tykkääminen ei riitä. Sen täytyy kolahtaa lujaa.
- SinulleMinulta
Ei se riitä mullekkaan kun alkuun. Jos ei tunteet lähde siitä etenemään puolin ja toisin se on sitten menetetty peli. Pahasti näyttää, että tämäkin on sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059