Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vieläkö Microsoftin puhelimia kehutaan?

rwebrq

Tänään ilmoitus yli 2000:n työpaikan lopusta Suomessa. Microsoft on tehnyt tappiota puhelimillaan n. 0,12€/puhelin koko olemassaolonsa ajan. Nyt ilmeisesti Mikkisofta on ajamassa koko puhelinosastonsa???

Jälkeenpäin ajatellen taisi sittenkin Nokia tehdä hyvät kaupat myydessään Microsoftille puhelinyksikkönsä. Jos puhelimet olisi olleet Nokialla edelleen, mikä olisi tilanne nyt?

Kauppa nyt ei vaan ole Microsoftin puhelimilla käynyt....

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samppaman

      Kehuuhan applekin iphone.

    • eihävii

      Microsoft keskittyy nyt tuotteisiin, jossa sillä on parhaat mahdollisuudet erottautua. Kohderyhmiä ovat yrityskäyttäjät, halvempien älypuhelinten ostajat ja lippulaivapuhelimet.

    • anroidinarska

      Ei se Lumia ja microsoft ole syy miksi en osta toista lumiaa, vaan se että Anroid on paljon käytettävämpi kuin Lumia. Enkä muute ota iphoneakaan.
      Minulla on anroid puhelin ja tabletti sekä W7 tietokone.

    • palikkaleikkiä

      Kyllä kansa tietää totuuden näissä puhelinhommissa että mikä on hyvä puhelin ja mikä ei.. Harva haluaa leikkiä palikoilla vapaaehtoisesti etenkin aikuisiällä:D

      • epätietoinenaatu

        Mikä puhelin on sinun mielestäsi paras ostos?


      • vapaajaerinomainen
        epätietoinenaatu kirjoitti:

        Mikä puhelin on sinun mielestäsi paras ostos?

        Android puhelin.


      • auvotietoinen
        vapaajaerinomainen kirjoitti:

        Android puhelin.

        Mitä android puhelinta suosittelet?


    • asiaselvä

      Minulla on: Lumia 930, Huawei G700 , Motorola Defy . Muun muassa. Pari peruspuhelinta. Lenovo Yoga HD tabletti. Tietokoneet: Lenovo Thinkpad T400 ja Linuksit Thinkpad joku vanha sekä Acer minikannettavassa Linuks..muun muassa.

      • MitäsSitte

        Minullakin on rahaa tilillä 236.000€. Muun muassa. Mitä sitte?


      • pörssikurssi-
        MitäsSitte kirjoitti:

        Minullakin on rahaa tilillä 236.000€. Muun muassa. Mitä sitte?

        mulla ei ole rahaa tilillä noin paljon, mutta jos lasketaan osakesalkku mukaan, niin yhteensä on paljon enenmmän.
        ja kännykkä on sony z3 compact.


      • Titulirraa

        Mulla on opintolainaa -15.000€ ja vielä ei ole apple säväyttänyt.


    • Uskoisit

      Hyviä ovat. Muotoa vois hioa

    • Rumia920xl

      Nokia Rumia ja Microsoft Rumia on paskoja kännyköitä.

    • Omenan_Terve

      Uhrasin tänään 2 vuohea omenajumalalle, tuli hyvä mieli ja kieriskelin veressä. Totisesti tunsin suuren jumalan pojan Steve Jobsin läsnäolon!
      Eläköön Apple!

    • njet

      Android on sanonko mitä! Hajosi kuukauden käytön jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe