SAMKiin varasijalla olevia?

Samkiinkokenties

Onko Samkiin varalla olevia ja jos niin kuinka monentena?

11

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varalla

Yhden hakukohteen otin ehdollisena vastaan ja odottelen josko pääsisin ykköstoiveeseen sisälle. Tällä hetkellä 3. varasijalla. Mihin olet hakenut itse ja kuinka mones olet?

• Samkiinkokenties

Samk ja 6. varasijalla..

• Tellu76

Itse olen 3. varasijalla Samkiin. Samojen pääsykoepisteiden takia oli otettu 6 opiskelijaa enemmän mitä aloituspaikkoja. Nyt en tiedä pitääkö sieltä peruuttaa kolmen vai yhdeksän opiskelupaikkansa ennen kuin voin päästä sisään.

• Moip

Samk ja 1. varasija. Onko minulla vielä mahdollista päästä sisään? :D

• tonttunen22

Varmasti!!

• Susan----

Mille aloille olette hakeneet?

• Moip

Liiketalous

• diibadaabanen

Kansainvälinen kauppa raumalle. Onko muita sinne varalla olevia ja kuinka monentena?

• Tellu76

Onko kellään Samkin varasijat muuttuneet mitenkään? Itse kahteen koulutukseen varasijalla ja koko ajan pysynyt samana.

• jaix

Mulla muuttui ihan alussa 10 varasija 5. Vaihtui jo viime viikon keskiviikkona ennen kuin tuo opintopolku jumitus alkoi. Sen jälkeen ei ole muuttunut.

• hukas

oonko nyt ymmärtäny oikein että kun sain koulupaikan ja olen lukiosta suoraan hakenut niin mun ei tarvii lähettää mitään todistuksia amk:lle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe