Onko kukaan käynyt ottamassa tatuointia MK-art& tattoo:ssa ukissa? Mä olen ei siinä mtn. Aikani varattiin Jussi Järviselle joka pitää omaa liikettään fatboys tattoo:ta mynämäessä. Kaveri oli tällä kertaa ihme asiallinen ja tekstistä tuli sellanen kuin halusin. Juteltiin siinä samalla niitä näitä. Kotiin päästyäni huomasin et heppu oli saanut verta tulemaan ihostani jota ihmettelin kun ikinä aikaisemmin ei ole tullut. Tatuointi parani aikansa kunnes jossain vaiheessa tajusin et luulemani "rupi" ei ollut lähtenyt vaan heppu oli hakannut tekstin liian syvälle ja näin ollen on hieman koholla.
Mitä mieltä siis porukka on Jussin työnjäljestä ? Kuulemani hänestä ovat 50/50...
MK-art & tattoo uki
ukilaane
4
2471
Vastaukset
- Apina911
:D hakkaa ite paremmin.
- jönssi5
Omaani just korjaamaan menossa, johonkin aivan muualle. Sääli :(
- Jjusu
Olen ollut Jussilla niin laitilassa kuin mynämäellä hakattavana ja jälki on ollut erittäin hyvää ja Jussi ollut aina mukava sekä juttua riittänyt. Ihmetteln enemmä mikäli tatuoinnista ei tulisi yhtään verta hakataanhan se kumminki ihoon ja tekee haavaa samalla. 5/5 oma arvostelu.
- tytyväinen
3 tatuointia MK-artissa kolmen vuoden aikana, viimeisin tällä viikolla. Hyvää jälkeä tullut, eivät ole isoja tatuointeja olleet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760