anteeksi vielä viimeisen kerran

suurinOnRakkaus

Monta kertaa olen sen jo kirjoittanut. Anteeksi, että välitän, anteeksi, että rakastan. Pystyn kyllä pitämään lupaukseni, etten mitenkään vaivaa sinua enää. Voit luottaa siihen. Tähän asti on ollut näin, mutta osaan kyllä toimia sinun kannaltasi oikein. Ja pystyn kyllä käsittelemään tunteitani yksinkin. Suurimmaksi osaksi niin olen tehnytkin. Enhän ole tännekään koskaan aiemmin ikävääni purkanut, kuin vasta nyt viime aikoina. En pysty sanoin sitä kertomaan, mitä sinulle toivon, vilpittömästi. Rakkaus ei tahdo pahaa.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkghgxhxf

No voi kun olet jalo.

• Naiselta-tämä
      • V_ain

mies muistelee naista jolle tämän kappaleen soitti,,,sama tarina kuin aloittajallakin ja pitkä välimatka. Sydämessä säilyy kaikesta huolimatta..kun joku kolahtaa niin kaikki ikävä on toisarvoista kuitenkin etenkin jos silti ikävöi?

• Jokunepaljastaa

Loukkasiko rakastaminen enemmän kuin rakastettuna oleminen? Aihe on suosittu hieman ennen paljastumista.

• suurinOnRakkaus

Ei itseäni oma rakkauteni häntä kohtaan ole loukannut. Ymmärrän, ettei hän kokenut sitä hyväksi, sen takia pyysin anteeksi.

• voivoilasta
        suurinOnRakkaus kirjoitti:

Ei itseäni oma rakkauteni häntä kohtaan ole loukannut. Ymmärrän, ettei hän kokenut sitä hyväksi, sen takia pyysin anteeksi.

Itseäsi?sinäsinäikäkö vaivaa.

• never___

Pyydä anteeksi ihan irl, täällä anteeksipyyntösi on turha. Paitsi jos sattuisit olemaan narsistiässä, sanoisin, etten kaipaa hänen valheellisia katumuksiaan, joilla ei ole mitään katetta hetken päästä, kun huono fiilis taas valtaa mielensä.

• onnenhatti

Et ole mua vaivannut..

• Eräs_M-nainen

Miksi sinä rakkautta pyydät anteeksi, sisko hyvä? Vai oliko tämäkin taas joku tekaistu aloitus? Trolli.

Etsi vapaa mies ja mene naimisiin, kuten minä tein monta vuotta sitten.

• Tunnustaatäytyy

En pyytänyt sinua lopettamaan. En vastannut mitään, kun kysyit lopetatko ja häiritseekö tämä minua.

Nyt vastaan: Ei häirinnyt. Se imarteli. Olen huono puhumaan tällaisista.

• jokujokakysynytnoin

mutta mitä sä luulet mitä hän siitä vastaamattomuudesta ajattelee? varmaan ihan että ei vois vähempää kiinnostaa, että ihan samantekevää kirjoitatko vaiko et.. Toisin sanoen olit välinpitämätön.

• muuankommentoija

Se vaatii kosketusta ja juttuhetkiä, etäältä rakastaminen tuntuu turhalta, varsinkin jos sitä ei edes tiedä.

• Jos rakastaisit et pelkäisi mutta kunnioittaisit rajoja

• joskerran

sanojesi mukaan rakkaus ei tahdo pahaa niin mitä sitten pyytelet tauotta anteeksi??

• Mitänäiden

Jatkuvien anteeksipyyntöjen takana oikein on, kohteletko huonosti alati vaikka aloituksessa kerrot että rakkaus ei tahdo pahaa, miksi et itse toimi sen sanonnan mukaan ?

• aloittajalta

Ette tiedä mistä on kyse.
        En kohtele huonosti, kyse ei ole siitä. Enempää ei ole syytä vastata.

• Sydämesi.taakka
        aloittajalta kirjoitti:

Ette tiedä mistä on kyse.
        En kohtele huonosti, kyse ei ole siitä. Enempää ei ole syytä vastata.

Kenenkään ei tarvitse pyytää anteeksi jos ei koe tekevänsä väärin. Teet siis väärin koska se sinua vaivaa aina vaan. Lopeta siis ja unohda.

• aloittajalta
        Sydämesi.taakka kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse pyytää anteeksi jos ei koe tekevänsä väärin. Teet siis väärin koska se sinua vaivaa aina vaan. Lopeta siis ja unohda.

En pyydäkään enää anteeksi. Hän tietää miksi. Muut arvailut on turhia. Ei se, että rakastan ole väärin. Rakkaus ei ole väärin. Mutta hän tietää miksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3682
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3585
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3361
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3174
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2969
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2458
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2255
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      97
      2132
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1989
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1979
    Aihe