Olen laittanut tänne jo yhden viestin mutta en saanut kunnollista vastausta... Eli siis eilen löysin emättimestäni noin keskisormen pituuden syvyydestä oudon nakin/ nenän kokoisen /tuntuisen ulokkeen jossa on viilto päässä ...en ole ennen huomannut tätä eikä kyllä poikaystävänikään.... Huolestuttaa todella paljon että mikä se on! Olen siis 15 vuotias . Menkat pitäs alkaa näinä päivinä joten saattaako liittyä niihin? Pelottaa että kohdunkaulan syöpä tai joku vastaava ? Voisitteko nopeasti yrittää vastata tähän
Mikä emättimessäni on ??
3
<50
Vastaukset
- Tytsyvaaan
Kohdunnapukka?
- Tytsyvaan
Eli tosiaan ihan normaali osa naiseuttasi. Ei syytä huoleen. Jos ylimääräistä vuotoa tai muuta vaivaa ni suosittelen menemään gynelle/ ehkäisyneuvolaan kysymään asiasta. :)
- 15vuotias
Mutta siis kun en ole enne huomannut sitä eikä poikaystävänikään vaikka olemme harrastaneer seksiä... Ja siis minulla vissiin pissatulehdus että voiko se olla jonkun pahemman merkki ... Ja siis se nakin muotoinen juttu on todella pitkä ... Ei minusta kyllä ole kohdun napukka... Ja tänään kun kokeilin se oli jotenkin erimuotoinen ... Valkovuotoa ei ole tullut ollenkaan .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944