Kirkon Ulkomaanapu etsii F2F-varainhankkijoita ja tiiminvetäjiä
Palkka F2F-varainh.11,02€/h & Tiiminv.12,17€/h
Punainen Risti
11,13 €:n tuntipalkan varainhankkijana ja 13,13 €:n tuntipalkan tiiminvetäjänä.
Mielenkiintoista, että apua kerätään työntekijöiden palkkaamiseksi, taitaa olla toissijainen juttu koko rahan kerääminen lippaat kourassa. Itse en aio antaa penniäkään tuommoselle varainkeruulle. Sitte on sentään paikallisia yhdistyksiä, jotka varainhankintaa tekee puhtaasti sydämmestä. Ennemmin paikallisille ihmisille paikalliset rahat! Afrikkalaisille ja muille on sitä rahaa jaettu jo ihan tarpeeksi. Tännen tunkevat kun tarpeeksi saavat vaikka Välimeren yli seilaten. Jokainen on oman onnensa seppä!
Kirkon ulkomaan apu ja Punainen risti
5
<50
Vastaukset
- tulevarasistiko
Enkä minä rikastuta tuota varainkeruuta!!!
Eipä näytä nuo Kongolaisetkaan sopeutuvan. Yöllä autolastillisia tulee vieraita ja myös lähtee! Puhuisivat edes yöllä hiljaa, mut ei. Kova äänisiä kiljujia ja kimittäjiä!! Miksi kaikki tapahtuu yöllä?? Sanot mitä hyvänsä nätisti niin olet rasisti!
Ai niin, eihän niillä ole aikasta herätystä... töihin.
Hukkaan menisi nekin almut!!!- tumpelo87
Päässäsi on vika ei mustassa miehessä käpylän vamuli akka!!!
- Jarza-72
Just. Täähän tästä vielä puuttukin. Käsittämätöntä, että sitä rahaa kerätään just sinne mistä ovat tulossa tänne myös. Kuka matkat maksaa?
- gfdgdg
Omituista toimintaa. Hyvä tietää tämänkin toiminnan tarkoitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826511- 353571
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402332Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282201- 1212107
- 1902062
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292019- 401882
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241638