Tarviiko pikkuhousunsuojaa hävetä?

sidenainen

Aina ei ole valmistautunut tilaisuuteen, ja pikkuhousuissa on suoja.

Suoja ei ole pelkästään sitä varten, jos sattuisi vahingossa lirahtamaan housuun, mitä harvemmin itselläni tapahtuu, vaan pitää muutenkin paikan raikkaampana ja olon varmempana. Jos vaikka kiihottuu, saisi olla sitten pikkuhousut ja joskus päälyhousutkin märkänä asioilla..tai missä sitten onkaan, jos ei olisi suojaa housussa.

Jos ajautuu tilanteeseen, jossa harrastetaan seksiä, eikä ole ollut mahdollisuutta käydä esim. wc:ssä sitä ennen pääsemässä eroon siteestään, niin voiko siteen antaa olla paikoillaan housuissa (kun mies kaivelee niitä), vai olisiko parempi nykäistä se miehen läsnäollessa mahdollisimman huomaamattomasti laukkuun, vaikka kyllähän se mies huomaa mitä siinä tapahtuu. Ja kyse tässä ihan normaalin hygienian omaamasta naisesta, joka vaihtaa siteen päivittäin/useamman kerran päivässä.
Mulla on jäänyt se joskus housuun, joskus olen nykäissyt sen pois miehen vieressä. Voiko se side olla jotenkin ällöttävä siellä housussa? Pitäisikö ottaa aina pois? Vähän nolottaa sen kanssa, onko ihan ymmärrettävää?

20

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyrkkikyllikkiveikko

      eihän sitä nyt hävetä tarvi sillä kyllä miehet ymmärtää mistä on kyse,voit vetästä sen vaikka miehen nähden tai sanoa että menen ensin wessaan kun mulla on "se" siellä,mies tajuaa kyllä että pitäähän paikat pestä kun sidettä pitää.

    • rennosti-m

      Aivan turhaan kannat huolta. Ei tarvitse vähääkään hävetä eikä piilotella.

      Pikkuhousunsuojia ei pari-kolmekymmentä vuotta sitten edes käytetty. Kun ne tulivat, monet katsoivat että ne ovat liioiteltua hygieniaa. Nykyisin ne jo ovat tavallisia, mutta suojien käyttäjä antaa edelleen kuvan, että on tarkka hygieniastaan.

      Jos on kuitenkin odotettavissa, että tulee myös seksitilanne, on miehen kannalta paljon kiihottavampaa ja hienostuneempaa, ettei käytä pikkuhousuja ollenkaan, ei edes stringejä, vaan peittää vittunsa vain hameella. Sen alla sitten onkin kiva yllätys. Naisten on tätä usein vaikeata käsittää, sillä biologista syistä he eivät voi tuntea, miten vittukeskeistä miehen kiihottuvuus on.

      Jos sen sijaan käyttää housuja, lienee käytettävä myös alushousuja ja pikkuhousunsuojia, mikäli ei halua toisten huomaavan, että vittu on kostunut. Eri asia on sitten haluaako peittää, sillä naisen kiihottuminen on miehelle tärkeä signaali, että nainen on valmis myös seksiin. Jos taas haluaa antaa miellyttävälle miehelle signaalin, mikä onkaan sen parempi, että housut kostuvat läpi. Jos arvelet tulevasi tällaiseen tilanteeseen, ole varmuuden vuoksi myös housuasussa ilman pikkareita.

      Jos taas vastoin odotuksiasi mies ei ole huomaavinaan kostumistasi, tiedät, ettei siltä suunnalta ole mitään odotettavissa, mutta et ole myöskään menettänyt mitään. Miellyttävää jatkoa! :)

      • Naineen

        Toi ei muuten pidä paikkaansa, et on hygieenisempaa. Kysy vaikka gyneltä, hautoo paikkoja liikaa. Itse olen oppinut olemaan ilman alkkareita esim. Yöllä. Tottui pikkuhiljaa, aikaisemmin aina panetti ilman housuja. Olipa tossa lämpimällä ilmalla mekko päällä ilman pikkareit. Nyt mietin et laitatko häihin stayupit ilman pikkareit. No päätän asian vasta lauantaina. Pikkarisuojia en käytä, kiimatipat saa sit vapaasti kastella housut.


      • rennosti-m
        Naineen kirjoitti:

        Toi ei muuten pidä paikkaansa, et on hygieenisempaa. Kysy vaikka gyneltä, hautoo paikkoja liikaa. Itse olen oppinut olemaan ilman alkkareita esim. Yöllä. Tottui pikkuhiljaa, aikaisemmin aina panetti ilman housuja. Olipa tossa lämpimällä ilmalla mekko päällä ilman pikkareit. Nyt mietin et laitatko häihin stayupit ilman pikkareit. No päätän asian vasta lauantaina. Pikkarisuojia en käytä, kiimatipat saa sit vapaasti kastella housut.

        En toki sanonut, että pikkuhousunsuoja olisi hygieenisempi, vaan että pikkuhousunsuojalla nainen antaa sellaisen KUVAN, että hoitaa hygieenisyyttään, ja että pikkuhousunsuojaa PIDETTIIN liikatarkan hygieenisyyden ilmentymänä.

        Totta kai on luonnollisempaa ja ilmavampaa, että on lämmön salliessa kokonaan paljasvittuisena niin kuin varhaisihminen. Yöllähän se on selviö, ja kesällä ja sisällä helposti toteutettavissa.

        Pikkarittomuus, sen lisäksi että se on ilmavaa, on myös paljon juhlallisempaa. Jos ihminen pysähtyy miettimään asiaa, toki suurin osa sanoo, että paljas vittu luo itselle hienostuneisuutta, ylväyttä, eleganssia ja juhlavuutta, vaikkei muut sitä edes tietäisikään. Amerikassahan on julkkispiireissä juhliin mennessä melkein pakko olla ilman pikkareita ja vähän vilauttaa autosta noustessa ja salamavaloissa, jotta muutkin tietevät.

        Häissä tulee ilman muuta varsinkin morsiamen olla ilman pikkareita, vaikkei sitä muille kuin sulhaselle kerrota. Amerikkalaisella hääpalstalla muuan morsian kertoikin äidin opettaneen, että pikkuhousujen pitäminen tuo onnettomuutta. No taikauskoista leikkiähän häät ovat täynnä, mutta ei taikauskon takia tule hylätä hienostunutta käytäntöä. Paljasvittuisuus sopii myös muille. Omissa häissään ei sitten voikaan myöhemmin enää valita. Hääiloa, olipa häät sitten omasi tai tutun! :)


    • Naineen

      No lähinnä aloittajalle viesti ei ole suositeltavaa pitää pikkarisuojia jatkuvasti. Ei tosiaan anna raikkaampaa oloa, päinvastoin.

    • pikkuhousuitta

      Älä käytä pikkuhousunsuojia, kesällä et tarvii edes pikkuhousuja niin pysyt raikkaana.
      On pelkästään typerää piilotella jotakin mikä on housuissa. Jos siellä on jotakin niin sanot siitä tietenkin miehelle, etkä ala salaa kaivella. Pesulla pitää käydä aina ennen seksiä.
      Ilman pikkuhousuja liikkuvan naisen olemus on aina seksikkäämpi. Ilmeisesti tieto housuttomuudesta vaikuttaa naisen esiintymiseen.

      • tuoksu

        Huomaako mies pimpin tuoksun helpommin kun ohi kävelee nainen ilman pöksyjä? Olen joskus ollut kesämekolla ilman pöksyjä ja tuntuu vaan että miehet "haistaa" kostean pimpin helpommin. Ilman pikkareita kävellessä panettaa.


      • haju-tuoksuM
        tuoksu kirjoitti:

        Huomaako mies pimpin tuoksun helpommin kun ohi kävelee nainen ilman pöksyjä? Olen joskus ollut kesämekolla ilman pöksyjä ja tuntuu vaan että miehet "haistaa" kostean pimpin helpommin. Ilman pikkareita kävellessä panettaa.

        Hautuneen vitun haju tuntuu jo aika kaukaa. Se ei suinkaan kutsu vaan karkottaa. Hyvin ilmastoidun ja kostuneen vitun tuoksu taas on miehelle nannaa. Jos pyrit olemaan viehättävä, olet ilman pöksyjä. Siinähän panettaessa ihanat elimesi samalla kiihottuvat ja levittävät kutsuvaa tuoksuansa ja tiedät olevasi prinsessa.


      • pikkuhousuitta
        tuoksu kirjoitti:

        Huomaako mies pimpin tuoksun helpommin kun ohi kävelee nainen ilman pöksyjä? Olen joskus ollut kesämekolla ilman pöksyjä ja tuntuu vaan että miehet "haistaa" kostean pimpin helpommin. Ilman pikkareita kävellessä panettaa.

        En ole huomannut aina, mutta usein. Luulen, että huomaaminen tulee yleensä siitä, että pikkuhousuton liikkyy ja käyttäytyy eri tavalla. Eli se tulee tuosta ”Ilman pikkareita kävellessä panettaa”. Siinä on jotain samankaltaista ja samalla eri tavalla iskevää kuin rintaliivitön.
        Ovuloivan naisen tuoksun huomaan erityisen helposti ja se aiheuttaa aina seisokin.


      • h-tM
        pikkuhousuitta kirjoitti:

        En ole huomannut aina, mutta usein. Luulen, että huomaaminen tulee yleensä siitä, että pikkuhousuton liikkyy ja käyttäytyy eri tavalla. Eli se tulee tuosta ”Ilman pikkareita kävellessä panettaa”. Siinä on jotain samankaltaista ja samalla eri tavalla iskevää kuin rintaliivitön.
        Ovuloivan naisen tuoksun huomaan erityisen helposti ja se aiheuttaa aina seisokin.

        Aivan ilmeisesti. Pikkuhousuton käyttäytyy korostetun hienostuneesti, elegantisti ja tyylikkäästi. Se on vähän sama kuin virkapuvun käyttö. Sama ihminen on siinä aivan eri tavalla edukseen, niin myös nainen, jolla on vittu paljaana. Olen havainnut selvän eron sekä vaimossani että muissa tytöissä.


      • tuoksu
        pikkuhousuitta kirjoitti:

        En ole huomannut aina, mutta usein. Luulen, että huomaaminen tulee yleensä siitä, että pikkuhousuton liikkyy ja käyttäytyy eri tavalla. Eli se tulee tuosta ”Ilman pikkareita kävellessä panettaa”. Siinä on jotain samankaltaista ja samalla eri tavalla iskevää kuin rintaliivitön.
        Ovuloivan naisen tuoksun huomaan erityisen helposti ja se aiheuttaa aina seisokin.

        Mistä ihmeestä mies voi huomata naisen ovuloivan? Satuin hiljattain tilanteeseen jossa kumarruin eteenpäin ja pyllistin siis mieheen päin pikkarit jalassa. En tiennyt kenenkään katsovan. Kyse oli tuttavan miehestä. Mies ei ole ennen kiinnittänyt huomiota minuun, mutta nyt se katse! Minulla oli juuri ovulaatio ja ed. yönä panetti.


      • h-tM
        tuoksu kirjoitti:

        Mistä ihmeestä mies voi huomata naisen ovuloivan? Satuin hiljattain tilanteeseen jossa kumarruin eteenpäin ja pyllistin siis mieheen päin pikkarit jalassa. En tiennyt kenenkään katsovan. Kyse oli tuttavan miehestä. Mies ei ole ennen kiinnittänyt huomiota minuun, mutta nyt se katse! Minulla oli juuri ovulaatio ja ed. yönä panetti.

        Sehän on yhtä hyvin miehelle kuin naisellekin vaistomaista. Kumpienkin käytös muuttuu kierron mukana, vaikka se ei nousisi ollenkaan tietoisuuteen. Se on siis alitajuista, vain harvoin tiedotettua. :)


      • Anonyymi
        h-tM kirjoitti:

        Sehän on yhtä hyvin miehelle kuin naisellekin vaistomaista. Kumpienkin käytös muuttuu kierron mukana, vaikka se ei nousisi ollenkaan tietoisuuteen. Se on siis alitajuista, vain harvoin tiedotettua. :)

        JOkohan seillä on jälkikasvu kouluiässä kun noin kovaa kiimaakin oli heeh!
        Voi vittu teijän juttuja!


      • Anonyymi
        h-tM kirjoitti:

        Aivan ilmeisesti. Pikkuhousuton käyttäytyy korostetun hienostuneesti, elegantisti ja tyylikkäästi. Se on vähän sama kuin virkapuvun käyttö. Sama ihminen on siinä aivan eri tavalla edukseen, niin myös nainen, jolla on vittu paljaana. Olen havainnut selvän eron sekä vaimossani että muissa tytöissä.

        Eiköhän se ole tahdon hallitsemattomuus ja feronomi joka saa ihmisen käyttäytymään toista ihmistä kohtaan silleen kuin käyttäytyy! Olen ymmärtänyt että naisen aistit on herkemmät kuin miehen. Kun kahden ihmisen (n+m) feronomit natsaa, niin se on siinä! Se on sitten ihan opittua ja logiikkaa että se kiehnäääminen ei tapahdu.

        Mutta itse olen miehenä saanut osakseni erityyppistä kiehnäystä. Asiaa helpottaisi huomattavasti se, että sanottaisiin suoraan. No, on noita suoraan sanomisiakin tullut. On kuulema lupa halata erästäkin. Ei ole vielä tullut sopivaa hetkeä ottaa häntä edes kädestä kiinni.

        Mä olen kuulut myös tuon side jutun ja haitat. Mutta tottakai jos tuleen ns ”kiire” niin se side voi olla hyvä jos emättimessä oleva sperma alkaa muuttamaan muotoa nestemmäiseksi muutamissa tunneissa yhdynnässä.

        Itse koin nopeasti syntyneen tilanteen naisen aloitteesta. En ennen seksin aloitusta nähnyt naisen alusvaatteita lainkaan. Hän riisui mekon niin nopeasti pois.


      • Anonyymi
        tuoksu kirjoitti:

        Mistä ihmeestä mies voi huomata naisen ovuloivan? Satuin hiljattain tilanteeseen jossa kumarruin eteenpäin ja pyllistin siis mieheen päin pikkarit jalassa. En tiennyt kenenkään katsovan. Kyse oli tuttavan miehestä. Mies ei ole ennen kiinnittänyt huomiota minuun, mutta nyt se katse! Minulla oli juuri ovulaatio ja ed. yönä panetti.

        Itse olen kohdannut varatun naisen aloitteen joka myöhemmin selvisi minulle ovulaation aikaansaamaksi.

        Pari viikkoa myöhemmin hän kertoi kuukautisten olleen myöhässä muutamia päiviä, mutta muutamaa päivää myöhemmin kaikki oli kunnossa.

        Joskus tätä asiaa miettii, kun katsoo ihan randomina tapahtuvaa käytöstä. Se o varmaan aika huono läppä mainita asiasta naiselle joka tulee voimakkaasti iholle. ”Sinulla on ovulaatio’.

        Mutta toisaalta ei se saman naisen käytös miksikään muutu myöhemminkään. P


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Höh? Mulla on aina suoja pikkuhousuista.
      Se on paljon helpompi vaihtaa ,verrattuna pikkujoulujen vaihtoi.
      Kostin hyvin herkästi ja valun oviksen aikana.
      Muutaman kerran joutunut kiusalliseen tilanteeseen runsaan kostumisen vuoksi.
      Mulle on sanottu että olenko kiimassa kun tuoksun.
      Eikä oo koskaan ollut noloa kun mies on riisunut multa pikku housuja.
      Varsinkin nuoret miehet käy kuumana kun näkevät pikkareiden suojan.
      Useasti häviää ,ja tietää että on otettu muistoksi.

    • Anonyymi

      Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin nainen joutuu käyttämään suojaa vielä iäkkäämpänäkin ja varsinkin jos on seksiä! Siksihän seksiä harrastetaan että elämässä on laatua!

      • Anonyymi

        Ei sieltä enää iäkkäänä mitään valu jos panon jälkeen pesulla käy,ikäihmisen pimpsa jo aika kuiva


    • Anonyymi

      Katso oikeita ihmisiä alasti ja seksiä livenä verkkokameralla 24/7. 100 % ilmaiseksi katsottavaksi, treffit, elokuvat ja lähetykset - http://love365.cf

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe