Mennäänpä suoraan asiaan. Olen 14-vuotias poika ja oikeesti tarviin apua koska elämä ei mene yhtään kehuttavasti tällä hetkel. Mua harmittaa kun menee kaikki kivat suunnitelmat pilalle, sitten mun kasiluokasta tulee olee kauheeta (pari syytä jota en kerro täällä) Sit mä vihaan itteäni niiin paljon. Ainakun nään itteni peilistä niin katon että "hyi vittu". Ja itsetunto niin alhaal että jos oikeesti joku tappais mut niin pitäis antaa vaikka mitali sille. Mulla ei enää oo okei kavereitakaa ja muutenki kaikki lähtee ympäriltä. Mulle on niin monesti sanottu että pitäis miettii positiivisesti, mutta se ei onnistu...
Oikeesti auttakaa nopee..
3
<50
Vastaukset
- kesälomaexpres
niin elämä toisinaan potkii, kyl niitä ilosiikin asioita mahtuu joukkoon, vaikee niinkö sanoo mitään rohkasevaa ku ei tiedä taustoja ja mistä mikäkin johtuu. täl hetkel kaikki kaverit kesäloman takia mökeil, sukulaisis siel sun tääl elokuus ku kaikki palailee ja koulut alkaa ja kaverit palailee jospa se helpottaa. ois kiva jupailla sun kaa lisää jossain vaikka alottaa sähköposti tai?? alex
Sinä olet fiksu. Sinä osaat pyytää apua.
Jos haluat jutella luotettavan aikuisen kanssa, niin vaikka itse kehunkin, mä olisin sellainen. Jos siltä tuntuu, niin laita tähän joku yhteystieto.
Sinun ei tarvitse yrittää selvitä yksin!Hei oikeesti sä et saa luovuttaa. Hae apua jostain. Trust me, sä kyllä kelpaat sellasenaan. Älä anna kenenkään lannistaa sua, koska sitä ne haluu; ne haluu, että alistut niiden tahtoon. Älä anna niille sitä iloa. Älä mieti niitä hetkeekään. Älä kuluta sun elämää miettimällä sellasia idiootteja. Sä oot paljon arvokkaampi kuin luuletkaan. Sulla on arvoa ja sulla on jokaikinen syy elää täällä. Ei oo mitään oikeutta ajatella, että sä voisit yhtä hyvin kuolla. Sä oot tosi tärkeä ja oikeesti, mieti nyt. Itsemurha/kuolema saattaa tuntuu nyt oikeelta ratkasulta, mutta se ei ole. Sä tuut vielä myöhemmin tajuumaan sen.
Tää kaikki tekee susta vahvemman ihmisen. Lopulta kaikki aina järjestyy, joten sinnittele sinne asti. Mä tiedän, että sä voit. Mä uskon suhun <3 sul ei oo mitään syytä epäröidä itteäs.
Jos haluut puhuu jollekki, niin oon ain tääl. Kik; no.purpose (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704