Oikeesti auttakaa nopee..

jokujännäihminen14v

Mennäänpä suoraan asiaan. Olen 14-vuotias poika ja oikeesti tarviin apua koska elämä ei mene yhtään kehuttavasti tällä hetkel. Mua harmittaa kun menee kaikki kivat suunnitelmat pilalle, sitten mun kasiluokasta tulee olee kauheeta (pari syytä jota en kerro täällä) Sit mä vihaan itteäni niiin paljon. Ainakun nään itteni peilistä niin katon että "hyi vittu". Ja itsetunto niin alhaal että jos oikeesti joku tappais mut niin pitäis antaa vaikka mitali sille. Mulla ei enää oo okei kavereitakaa ja muutenki kaikki lähtee ympäriltä. Mulle on niin monesti sanottu että pitäis miettii positiivisesti, mutta se ei onnistu...

3

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesälomaexpres

      niin elämä toisinaan potkii, kyl niitä ilosiikin asioita mahtuu joukkoon, vaikee niinkö sanoo mitään rohkasevaa ku ei tiedä taustoja ja mistä mikäkin johtuu. täl hetkel kaikki kaverit kesäloman takia mökeil, sukulaisis siel sun tääl elokuus ku kaikki palailee ja koulut alkaa ja kaverit palailee jospa se helpottaa. ois kiva jupailla sun kaa lisää jossain vaikka alottaa sähköposti tai?? alex

    • Sinä olet fiksu. Sinä osaat pyytää apua.

      Jos haluat jutella luotettavan aikuisen kanssa, niin vaikka itse kehunkin, mä olisin sellainen. Jos siltä tuntuu, niin laita tähän joku yhteystieto.

      Sinun ei tarvitse yrittää selvitä yksin!

    • Hei oikeesti sä et saa luovuttaa. Hae apua jostain. Trust me, sä kyllä kelpaat sellasenaan. Älä anna kenenkään lannistaa sua, koska sitä ne haluu; ne haluu, että alistut niiden tahtoon. Älä anna niille sitä iloa. Älä mieti niitä hetkeekään. Älä kuluta sun elämää miettimällä sellasia idiootteja. Sä oot paljon arvokkaampi kuin luuletkaan. Sulla on arvoa ja sulla on jokaikinen syy elää täällä. Ei oo mitään oikeutta ajatella, että sä voisit yhtä hyvin kuolla. Sä oot tosi tärkeä ja oikeesti, mieti nyt. Itsemurha/kuolema saattaa tuntuu nyt oikeelta ratkasulta, mutta se ei ole. Sä tuut vielä myöhemmin tajuumaan sen.

      Tää kaikki tekee susta vahvemman ihmisen. Lopulta kaikki aina järjestyy, joten sinnittele sinne asti. Mä tiedän, että sä voit. Mä uskon suhun <3 sul ei oo mitään syytä epäröidä itteäs.

      Jos haluut puhuu jollekki, niin oon ain tääl. Kik; no.purpose (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe