Elikkäs siis kaikki alkoi viime syksynä, kun ihastuin erääseen luokkalaiseemme tyttöön. Asiat meni aika lailla perseilleen sen jälkeen. En enää nauttinut mistään, en perheeni seurasta, en herkuista, en kavereideni seurasta tai mistään muustakaan. Sitten viimein tänä keväänä päätin eräissä bileissä kertoa tytölle tunteistani. Noh, sittenhän siellä bileissä näin tytön nuoleskelevan erään toisen jäbän kanssa, ja olivat kuulemma menneet saunaan panemaan. Sitten menetin tunteeni tähän tyttöön kokonaan, jonka jälkeen tuntui, että ihastuin jokaiseen vastaan tulevaan tyttöön noin parin kuukauden ajan. Koulujen loppumisen jälkeen muutin toiselle paikkakunnalle jatko-opintoja varten ja elämäni muuttui täysin. Nyt olen saanut energiani ja mielenkiintoni takaisin, pidän ja nautin taas pelaamisesta, kavereiden seurasta ja tietysti herkuistakin. Nyt olen myös alkanut aktiivisesti käymään salilla noin 5-6 kertaa viikossa ja kävelen päivittäin 10 kilometriä, ellen enemmänkin. Ainut asia, mistä en ole kiinnostunut, on parisuhteet tai mikään seksuaalinen kontakti. Kun näen kauniita tyttöjä/naisia, en edes ole millään tapaa kiinnostunut. Ainoa mielenkiintoni nyt on musiikkia, urheilua, autoja, pelaamista ja kavereita kohtaan. Arvatkaapa vain kuinka onnellinen olen, että kyseinen tyttö päätti silloin mennä paneskelemaan toisen jätkän kanssa. Erittäin helvetin onnellinen!
Oma tarinani O.o
16vuotiaspoika
2
<50
Vastaukset
Uskon, että olet onnellinen. Ihastumisen tunteet ja seksuaalisen kontaktin kieltämätön tarve saavat vatsani kiertymään epämukavasti. Näistä minun mielestäni turhista, iljettävistä asioista eroon pääseminen olisi varsin vapauttavaa.
- hkjjhkj
Ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750