Hatunnosto Ässille..

pallo

Ennen kauden alkua Ässien arvioitiin olevan sarjataulukon hännillä ihan kiistatta..

Hienoa kun vähän pienemmänkin paikkakunnan joukkue pystyy näyttämään, että ei edellinen huono kausi tarkoita että tulevatkin olisivat huonoja.

Toivottavasti vielä kävisi näin SaiPallekin, jolla potentiaalia olisi paljon paljon korkeammallekin, niin saataisiin tähän liigaan vähän jännitystäkin.

6

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pökkelö

      Saa nähä pääsekö Ässät vieläkään(!) pleijareihin.Ässät on lievästi laskussa(sijalla 7)Ässillä on kuitenkin kolme pelii enemmän ku Lukolla ja silti Lukko on sijalla 6

      • jääkiekon asiantuntija

        Lukko ja Ässät eivät ole keskenään vertailukelpoisia. Vaikka Lukko onkin liigan pienimmästä kaupungista ja pienimmältä talousalueelta, sen resurssit ovat silti kuin suurseuralla.

        Reilumpaa olisi verrata Ässiä SaiPaan ja JYPpiin ja Pelicansiin jotka niinikään ovat pienen budjetin seuroja ja painiskelevat talousongelmien kanssa.

        Ja siinähän vertailussa Ässät on ylempänä kuin JYP, SaiPa ja Pelicans.


      • Poloson
        jääkiekon asiantuntija kirjoitti:

        Lukko ja Ässät eivät ole keskenään vertailukelpoisia. Vaikka Lukko onkin liigan pienimmästä kaupungista ja pienimmältä talousalueelta, sen resurssit ovat silti kuin suurseuralla.

        Reilumpaa olisi verrata Ässiä SaiPaan ja JYPpiin ja Pelicansiin jotka niinikään ovat pienen budjetin seuroja ja painiskelevat talousongelmien kanssa.

        Ja siinähän vertailussa Ässät on ylempänä kuin JYP, SaiPa ja Pelicans.

        Olen jo pitempää ihmetellyt Lukon rahavirtoja ?

        Miten on mahdollista että näin pienessä kaupungissa, pelaa tämän tason pelaajia ?


      • JiiÄm
        Poloson kirjoitti:

        Olen jo pitempää ihmetellyt Lukon rahavirtoja ?

        Miten on mahdollista että näin pienessä kaupungissa, pelaa tämän tason pelaajia ?

        Lukolla riittää rahaa niin kauan kuin ihmiset likaa ympäristöä ja kaipaa kiinteistöhuoltopalveluja eli kauan, sillä yksi tämän alan maan suurimmista firmoista eli RTK-Pavelu Oy on Raumalaiskiekkoilun Tuen omistama, toimii mm. Raumalla, Porissa, Turussa, Tampereella, Helsingissä, Oulussa jne.


    • Ässät on kieltämättä ollut kauden piristys, toivottavasti jatkavat samaan malliin keväänkin.

      Toinen yllättäjä on HPK. HPK on taas tälläkin kaudella hyvä, vaikka joukkueessa ei juuri nimimiehiä ole. Sanoisin, että hyvä valmentaja on enemmän kuin puoli joukkuetta, valmensi sitten Porissa tai Hämeenlinnassa.

    • miroslaw

      Turkulainenkin jo nostaa hattua sisseille, jotka aina taistelee ja pelaa oman näköistä värikästä kiekkoa. Toinen Suomessa samaan kastiin kuuluva joukkue on ainoa helsinkiläinen joukkue HIFK. Myös heille hatunnosto. t:Turku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe