Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista joka haluaa seksiä nuoremman miehen kanssa?;)
Vanhempaa naista?
20
295
Vastaukset
- fefref
Löytyy. Minä olen löytönyt useamman sellaisen.
- haluttallella
Etelä-suomesta löytyis vanhempi nainen:) Ja hyvä tyyppi:)
Haluaisin nuorehkon miehen silloin tällöin,omalla miehellä ei enää homma eikä halu toimi ja luultavasti ei monellakaan samanikäisellä! Seksin ilot löytyivät vasta vanhempana ja rennompana:)Aina eivät pelkästään miehet ole puutteessa,nuolijoita ja muita sijaistoiminnan tarjoajia riittää,mutta haluaisin vaan kunnon tavallisen "homman?:)- haluttallella
Hmm,pohjoisessa Helsingissä:)
- halutallella
rekkapoika kirjoitti:
Mäntsälästä löytys 30v mies seuraksi.
Kiitos rekkapoika,meille ei taida löytyä paikkaa iloihimme:)?Hyvää kesää sinulle!
- haluttallella
Terve,mites me löydettäis toisemme:)?
haluttallella kirjoitti:
Terve,mites me löydettäis toisemme:)?
pistä viestiä osotteeseen [email protected] nii sovitaa sitte siellä
- haluttallella
hellurei96 kirjoitti:
pistä viestiä osotteeseen [email protected] nii sovitaa sitte siellä
Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)
haluttallella kirjoitti:
Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)
Olen 19v, ymmärrän että etsit 35-45 vuotiaita mutta uskon että voimme saada tämänkin toimimaan
- Mammaaa
Olen ollut pojan kanssa (17v) . Vuosi ollaan oltu ja vieläkin haluu naida kuuskyt iksiästtä naista. Ei voi kun nauttii kun seisoo monta kertaa päivässä (18cm paksu) ...
- haluttallella
En ryhdy tuomaroimaan,mutta eikös 17 -vuotias ole vielä alaikäinen.Oma etsintäni kohdistuisi ehkä 35-45 vuotiaisiin nuoriin herroihin....ja sit vielä luotettaviin.
Sellaista lienee vaikea löytää,kun en kännikalojakaan halua:) - grrrrrrr
Heips sinä haluttallella- tyyppi. Pohjoisen mies 45v kerran kuussa siellä päin työkeikalla. Tule ja käytä !
- Haluttallella
Terve Pohjoisen mies,mistä sinut täälläpäin löytäisin.....kerran kuussa:)
Kysyy haluttallella"tyyppi":)
- Isokyrpä3578
Etsin vähän nuorempaa naista 16-20. Olen itse 15. Kyrpäni on 5 milliä pitkä ja olen kiihottunut. Panettaa. Ples giv me pussy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747444Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62051Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281981- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151643- 521588
- 181579