Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista joka haluaa seksiä nuoremman miehen kanssa?;)
Vanhempaa naista?
20
342
Vastaukset
- fefref
Löytyy. Minä olen löytönyt useamman sellaisen.
- haluttallella
Etelä-suomesta löytyis vanhempi nainen:) Ja hyvä tyyppi:)
Haluaisin nuorehkon miehen silloin tällöin,omalla miehellä ei enää homma eikä halu toimi ja luultavasti ei monellakaan samanikäisellä! Seksin ilot löytyivät vasta vanhempana ja rennompana:)Aina eivät pelkästään miehet ole puutteessa,nuolijoita ja muita sijaistoiminnan tarjoajia riittää,mutta haluaisin vaan kunnon tavallisen "homman?:)- haluttallella
Hmm,pohjoisessa Helsingissä:)
- halutallella
rekkapoika kirjoitti:
Mäntsälästä löytys 30v mies seuraksi.
Kiitos rekkapoika,meille ei taida löytyä paikkaa iloihimme:)?Hyvää kesää sinulle!
- haluttallella
Terve,mites me löydettäis toisemme:)?
haluttallella kirjoitti:
Terve,mites me löydettäis toisemme:)?
pistä viestiä osotteeseen [email protected] nii sovitaa sitte siellä
- haluttallella
hellurei96 kirjoitti:
pistä viestiä osotteeseen [email protected] nii sovitaa sitte siellä
Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)
haluttallella kirjoitti:
Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)
Olen 19v, ymmärrän että etsit 35-45 vuotiaita mutta uskon että voimme saada tämänkin toimimaan
- Mammaaa
Olen ollut pojan kanssa (17v) . Vuosi ollaan oltu ja vieläkin haluu naida kuuskyt iksiästtä naista. Ei voi kun nauttii kun seisoo monta kertaa päivässä (18cm paksu) ...
- haluttallella
En ryhdy tuomaroimaan,mutta eikös 17 -vuotias ole vielä alaikäinen.Oma etsintäni kohdistuisi ehkä 35-45 vuotiaisiin nuoriin herroihin....ja sit vielä luotettaviin.
Sellaista lienee vaikea löytää,kun en kännikalojakaan halua:) - grrrrrrr
Heips sinä haluttallella- tyyppi. Pohjoisen mies 45v kerran kuussa siellä päin työkeikalla. Tule ja käytä !
- Haluttallella
Terve Pohjoisen mies,mistä sinut täälläpäin löytäisin.....kerran kuussa:)
Kysyy haluttallella"tyyppi":)
- Isokyrpä3578
Etsin vähän nuorempaa naista 16-20. Olen itse 15. Kyrpäni on 5 milliä pitkä ja olen kiihottunut. Panettaa. Ples giv me pussy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2275531NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325074Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284878Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1282143- 4041827
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova451710HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a901687Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann141627- 931343
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3801317