Löytyykö Etelä-pohjanmaalta naista joka haluaa seksiä nuoremman miehen kanssa?;)
Vastaukset 20
- fefref
Löytyy. Minä olen löytönyt useamman sellaisen.
- haluttallella
Etelä-suomesta löytyis vanhempi nainen:) Ja hyvä tyyppi:)
Haluaisin nuorehkon miehen silloin tällöin,omalla miehellä ei enää homma eikä halu toimi ja luultavasti ei monellakaan samanikäisellä! Seksin ilot löytyivät vasta vanhempana ja rennompana:)Aina eivät pelkästään miehet ole puutteessa,nuolijoita ja muita sijaistoiminnan tarjoajia riittää,mutta haluaisin vaan kunnon tavallisen "homman?:)- haluttallella
Hmm,pohjoisessa Helsingissä:)
- halutallella
rekkapoika kirjoitti:
Mäntsälästä löytys 30v mies seuraksi.
Kiitos rekkapoika,meille ei taida löytyä paikkaa iloihimme:)?Hyvää kesää sinulle!
- haluttallella
Terve,mites me löydettäis toisemme:)?
haluttallella kirjoitti:
Terve,mites me löydettäis toisemme:)?
pistä viestiä osotteeseen [email protected] nii sovitaa sitte siellä
- haluttallella
hellurei96 kirjoitti:
pistä viestiä osotteeseen [email protected] nii sovitaa sitte siellä
Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)
haluttallella kirjoitti:
Hei hellurei, minkähän ikäinen sinä olet?:)
Olen 19v, ymmärrän että etsit 35-45 vuotiaita mutta uskon että voimme saada tämänkin toimimaan
- Mammaaa
Olen ollut pojan kanssa (17v) . Vuosi ollaan oltu ja vieläkin haluu naida kuuskyt iksiästtä naista. Ei voi kun nauttii kun seisoo monta kertaa päivässä (18cm paksu) ...
- haluttallella
En ryhdy tuomaroimaan,mutta eikös 17 -vuotias ole vielä alaikäinen.Oma etsintäni kohdistuisi ehkä 35-45 vuotiaisiin nuoriin herroihin....ja sit vielä luotettaviin.
Sellaista lienee vaikea löytää,kun en kännikalojakaan halua:) - grrrrrrr
Heips sinä haluttallella- tyyppi. Pohjoisen mies 45v kerran kuussa siellä päin työkeikalla. Tule ja käytä !
- Haluttallella
Terve Pohjoisen mies,mistä sinut täälläpäin löytäisin.....kerran kuussa:)
Kysyy haluttallella"tyyppi":)
- Isokyrpä3578
Etsin vähän nuorempaa naista 16-20. Olen itse 15. Kyrpäni on 5 milliä pitkä ja olen kiihottunut. Panettaa. Ples giv me pussy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381541
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5381361Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581164Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172822Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va233756- 55749
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26655- 49647
- 52640
- 74573