Tarvin seksiä! Mieluiten irtosuhteita, mutta oon aivan hukassa. Mistä helvetistä oikein löydän kelpomiehen, ja enhän edes ujouttani uskalla ehdotella kenellekään! Mitä mun kannattais tehdä??
Apua!!!!!!
22
126
Vastaukset
No otahan vaikka yhteyksiä!!
- supermiäs88
Jutellaan :) Oon itse 27v supermias88gmail.com
Kirjoita minulle [email protected]
- opettaja6969
Kirjoitteleppa vaikka tänne päin. [email protected]
- jondere
mistähänpäin mahat olla? auttajia tuohon asiaan on varmasti ;) ehkä minä??
- jondere
niin siis kai olet nainen?
- kkiimanenn
Kyllä olen nainen ja pohjois-pohjanmaalta päin.
P-pohjanmaa sopii oikeen hyvin tännekkin..Meiliosote löytyy nimimerkin takaa!
Laita meiliä ja kerro itestäs enemmän.- Kiimass
Hävettää välillä kun ottaa viinaa niin herään vanhemman miehen vierestä Olen naitavanavan JOSKUS 60-70v ukoille. Itse olen 19v.Nautin ja en nauti aina.
Kiimass kirjoitti:
Hävettää välillä kun ottaa viinaa niin herään vanhemman miehen vierestä Olen naitavanavan JOSKUS 60-70v ukoille. Itse olen 19v.Nautin ja en nauti aina.
Mä vois kans naida sinua
Kiimass kirjoitti:
[email protected] et tarvi viinaa jos mun kans haluat. en asu kaukana Rovaniemen keskustasta jos siellä koskaan tuut käymään ;)
Autan mielelläni! Kirjoita mulle [email protected]
- helvetistä_
Kelpomiehen löytää helpoimmin harrastusten parissa (kulttuuri, liikunta yms)
[email protected] auttaa vaivassa kuin vaivassa
Mun kik on Vixz jos haluat jutella
- Lomalla-viimeinkin
Nyt lomalla p.pohjanmaalla
Vieläkö tarviit seuraa mulle voi kans ehdotella ihan ilman ujoutta. tääl ois 21 v. kiimanen ja ihan varmasti silmä miellyttävä poju. [email protected] Rovaniemi. et tuu saamaan julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1693319Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732141Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii482048- 411951
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 45864