Tarvin seksiä! Mieluiten irtosuhteita, mutta oon aivan hukassa. Mistä helvetistä oikein löydän kelpomiehen, ja enhän edes ujouttani uskalla ehdotella kenellekään! Mitä mun kannattais tehdä??
Vastaukset 22
No otahan vaikka yhteyksiä!!
- supermiäs88
Jutellaan :) Oon itse 27v supermias88gmail.com
Kirjoita minulle [email protected]
- opettaja6969
Kirjoitteleppa vaikka tänne päin. [email protected]
- jondere
mistähänpäin mahat olla? auttajia tuohon asiaan on varmasti ;) ehkä minä??
- jondere
niin siis kai olet nainen?
- kkiimanenn
Kyllä olen nainen ja pohjois-pohjanmaalta päin.
P-pohjanmaa sopii oikeen hyvin tännekkin..Meiliosote löytyy nimimerkin takaa!
Laita meiliä ja kerro itestäs enemmän.- Kiimass
Hävettää välillä kun ottaa viinaa niin herään vanhemman miehen vierestä Olen naitavanavan JOSKUS 60-70v ukoille. Itse olen 19v.Nautin ja en nauti aina.
Kiimass kirjoitti:
Hävettää välillä kun ottaa viinaa niin herään vanhemman miehen vierestä Olen naitavanavan JOSKUS 60-70v ukoille. Itse olen 19v.Nautin ja en nauti aina.
Mä vois kans naida sinua
Kiimass kirjoitti:
[email protected] et tarvi viinaa jos mun kans haluat. en asu kaukana Rovaniemen keskustasta jos siellä koskaan tuut käymään ;)
Autan mielelläni! Kirjoita mulle [email protected]
- helvetistä_
Kelpomiehen löytää helpoimmin harrastusten parissa (kulttuuri, liikunta yms)
[email protected] auttaa vaivassa kuin vaivassa
Mun kik on Vixz jos haluat jutella
- Lomalla-viimeinkin
Nyt lomalla p.pohjanmaalla
Vieläkö tarviit seuraa mulle voi kans ehdotella ihan ilman ujoutta. tääl ois 21 v. kiimanen ja ihan varmasti silmä miellyttävä poju. [email protected] Rovaniemi. et tuu saamaan julkisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432748
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782164- 361774
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791567- 531095
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 63719
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571