Olen laiminlyönyt minulle määrätyt kertausharjoitukset.
Pääsenkö matkalle Helsinki-Vantaa kentältä?
Vai onko minulla maastapoistumiskielto?
Kertaushajoitukset rästissä
13
332
Vastaukset
- jännitystäelämään
Vähän kiinni siitä milloin tuo laiminlyönti on tapahtunut, saattaa olla että ottavat sinut tarkempaan neuvonpitoon. Pääset kyllä matkalle, mutta suunnasta ei voi olla ihan varma.
- Unohdamatka
Ei pääse matkalle. Reservin harjoitusten laiminlyönti on yhtäkuin maastapoistumiskielto. Sinun passilla näyttää heti punaista.
- hipippih
Ei pidä paikkaansa. Kertausharjoituksista poissaolo ei johda mihinkään, paitsi korkeintaan päiväsakkoihin. Ja niitäkin tulee vain jos on ollut yhteydessä armeijaan ja ilmoittanut kieltäytyvänsä. Helpointa on vedota terveydentilaansa, jäätävä selkäkipu estää osallistumisen tehokkaasti.
- Unohdamatka
Pitää paikkansa.
Ei pääse matkalle. Reservin harjoitusten laiminlyönti on yhtäkuin maastapoistumiskielto. Sinun passilla näyttää heti punaista.- älä_selitä
Maastapoitumiseen ei tarvita edes passia nykyään hra. älykääpiö. Mitään em. kaltaista kieltoa ei seuraa poisjäännistä, eikä edes voisi seurata.
- munsalan-soutukerho
miten jos menisitkin helsinki-vantaan sijaan stockholm-arlandasta?
voisin lainata sulle just tervatun soutuveneen. mulle jää itelle toinen vene varalle että sota alkaa. - rkrkrk
Lusikalla kaapaistaan homonäyte rectumista, päiväsakot ja porttikielto giganttiin loppuelämäksi.
- PoliisiPamputtaa
Vähän vaikea istua lentokoneessa, jos sinulla on pamppu peräsuolessa.
- Mjajuri
Miksi et sitten ilmoittaudu reservinkieltäytyjäksi? Silloin ei enää tarvitsisi murehtia.
- Plääääääh
11 vuotta olen välttäny kertausharjotukset, toivon hartaasti että en sinne joudu ikinä.
- älkkä_menkö
Ei tarvii mennä jos ei vaan mene. Mitä ne voi tehdä jos kaikki haluttomat vaan jättää menemättä? Pistääkö ne tuhansia vankilaan?
- V.Iranaomainen
Jos ilmoitusvelvollisuus on jäännyt hoitamatta, niin sinut pidätetään sotilaskarkurina lentokentällä viimeistään. Henkilöllisyys on aina pystyttävä todistamaan, ei välttämättä passilla. Tietosi ovat kaikissa Euroopan maissa tietokoneella ja myös Amerikassa.
- Älä_lässytä
Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Kertauksista skippaaminen ei ole mitään sotilaskarkuruutta. Maasta voi poistua ilman papereita. Älä skappari valehtele täällä, vaan mene raiskaamaan niitä pikku orjapoikia kasarmille. Siitähän sinulle syöpäläiselle maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799