Kertaushajoitukset rästissä

Matkallemieli

Olen laiminlyönyt minulle määrätyt kertausharjoitukset.
Pääsenkö matkalle Helsinki-Vantaa kentältä?
Vai onko minulla maastapoistumiskielto?

13

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännitystäelämään

      Vähän kiinni siitä milloin tuo laiminlyönti on tapahtunut, saattaa olla että ottavat sinut tarkempaan neuvonpitoon. Pääset kyllä matkalle, mutta suunnasta ei voi olla ihan varma.

    • Unohdamatka

      Ei pääse matkalle. Reservin harjoitusten laiminlyönti on yhtäkuin maastapoistumiskielto. Sinun passilla näyttää heti punaista.

      • hipippih

        Ei pidä paikkaansa. Kertausharjoituksista poissaolo ei johda mihinkään, paitsi korkeintaan päiväsakkoihin. Ja niitäkin tulee vain jos on ollut yhteydessä armeijaan ja ilmoittanut kieltäytyvänsä. Helpointa on vedota terveydentilaansa, jäätävä selkäkipu estää osallistumisen tehokkaasti.


    • Unohdamatka

      Pitää paikkansa.
      Ei pääse matkalle. Reservin harjoitusten laiminlyönti on yhtäkuin maastapoistumiskielto. Sinun passilla näyttää heti punaista.

      • älä_selitä

        Maastapoitumiseen ei tarvita edes passia nykyään hra. älykääpiö. Mitään em. kaltaista kieltoa ei seuraa poisjäännistä, eikä edes voisi seurata.


    • munsalan-soutukerho

      miten jos menisitkin helsinki-vantaan sijaan stockholm-arlandasta?
      voisin lainata sulle just tervatun soutuveneen. mulle jää itelle toinen vene varalle että sota alkaa.

    • rkrkrk

      Lusikalla kaapaistaan homonäyte rectumista, päiväsakot ja porttikielto giganttiin loppuelämäksi.

    • PoliisiPamputtaa

      Vähän vaikea istua lentokoneessa, jos sinulla on pamppu peräsuolessa.

    • Mjajuri

      Miksi et sitten ilmoittaudu reservinkieltäytyjäksi? Silloin ei enää tarvitsisi murehtia.

    • Plääääääh

      11 vuotta olen välttäny kertausharjotukset, toivon hartaasti että en sinne joudu ikinä.

      • älkkä_menkö

        Ei tarvii mennä jos ei vaan mene. Mitä ne voi tehdä jos kaikki haluttomat vaan jättää menemättä? Pistääkö ne tuhansia vankilaan?


    • V.Iranaomainen

      Jos ilmoitusvelvollisuus on jäännyt hoitamatta, niin sinut pidätetään sotilaskarkurina lentokentällä viimeistään. Henkilöllisyys on aina pystyttävä todistamaan, ei välttämättä passilla. Tietosi ovat kaikissa Euroopan maissa tietokoneella ja myös Amerikassa.

      • Älä_lässytä

        Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Kertauksista skippaaminen ei ole mitään sotilaskarkuruutta. Maasta voi poistua ilman papereita. Älä skappari valehtele täällä, vaan mene raiskaamaan niitä pikku orjapoikia kasarmille. Siitähän sinulle syöpäläiselle maksetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      783
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe