Voisitko sä kulta rakas

Kaipaansinuavieläkin

rikkoa jo tän hiljaisuuden. Sä tiedät että mä en siihen pysty, mut haluaisin kyllä. Toivottavasti me voitaisiin molemmat antaa toisille anteeksi.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan.vaan.varmistukseksi

Ihan vaan varmistuksena, että mille paikkakunnalle menee ja minkä niminen kulta. ELi sellainen tunniste, vaikka lempinimi, jota kukaan muu ei tiedä.

• WakeUpDude

Kai sä nyt oot huomannut, ettei kukaan täällä anna mitään tunnisteita :P

• snuffe
        WakeUpDude kirjoitti:

Kai sä nyt oot huomannut, ettei kukaan täällä anna mitään tunnisteita :P

Ei niin.

• iltatähti_satunen

Kyllä minäkin kaipaan Pekka, jos nimittäin olet Pekka.

• HourOfSunshine

Minkä takia SUN pitäis antaa MULLE anteeks?? En oo tehnyt paskaakaan sulle.

• sorrynyvaan

Jos asentees on tuollainen niin mä en sua edes tahdo.

• HourOfSunshine
        sorrynyvaan kirjoitti:

Jos asentees on tuollainen niin mä en sua edes tahdo.

Se on hyvä se. Koska en mäkään tahdo tollasta valittavaa marttyyria.

• iltatähti_satunen

Aloitus ei sitten ollut minulta. Eikä meillä Pekan kanssa ole toisillemme mitään anteeksiannettavaa, vaikka kyllä hänkin minusta väärin toimi, joissakin asioissa.

Kaikesta on niin kauan, että sitä on turha tonkia. Haluan muistaa Pekasta vain hyvät asiat, muistella ystävyydellä.

Omassa elämässä nykyisine ihmissuhteineen on niin paljon haastetta, etten halua ryhtyä selvittelemään jotakin menneisyyden juttua.

Muistan siis Pekasta vain hyvän hänessä paljon olikin, ja unohdan loput. Ajattelen lämmöllä ja ystävyydellä.

• Pekalta
        iltatähti_satunen kirjoitti:

Aloitus ei sitten ollut minulta. Eikä meillä Pekan kanssa ole toisillemme mitään anteeksiannettavaa, vaikka kyllä hänkin minusta väärin toimi, joissakin asioissa.

Kaikesta on niin kauan, että sitä on turha tonkia. Haluan muistaa Pekasta vain hyvät asiat, muistella ystävyydellä.

Omassa elämässä nykyisine ihmissuhteineen on niin paljon haastetta, etten halua ryhtyä selvittelemään jotakin menneisyyden juttua.

Muistan siis Pekasta vain hyvän hänessä paljon olikin, ja unohdan loput. Ajattelen lämmöllä ja ystävyydellä.

En minäkään kaikkea täällä kirjoita, mutta jos on näin, kiitän lämmöstä ja ystävyydestä.

• Puolitiehen_vastaan

Miks sä et pysty?
      Ehkä toinenkin epäröi jos liukenet paikalta / käännät selkäsi.
      Kehonkieli on tärkeä kanava .
      Ole sinäkin avoin ja vastaan ottavainen. Anna mahdollisuus lähestyä.

• yritänkyllä

Juu tiedän että pitäisi selkeämmin näyttää tunteeni, mutta kun se ujous tulee tielle niin ei voi mitään. Tahallaan en käännä selkääni tai mitään sellaista.

• hyppääsyliin

Jos puristan sua tissistä niin soitatko mulle.

• eikäoonumeroa
        hyppääsyliin kirjoitti:

Jos puristan sua tissistä niin soitatko mulle.

;D no enpä taida

• iltatähti_satunen

En minä nyt voi tulla ketään puolitiehen vastaan enkä aio ruveta selvittämään vuosien takaista vyyhtiä En yksinkertaisesti jaksa.

Käytän voimani nykyisiin, konkreettisiin ihmissuhteisiini. Haluan vain Pekan tietävän, etten muista häntä pahalla, vaan hyvällä.
        Enkä huoli elämääni ketään muitakaan menneisyydestä, varsinkaan ketään salamyhkäistä ja juonivaa.

• vaikeavastatamuuten

Jos tietäs kenelle menee niin voisi toimia? Vaikka nimikirjaimet?

• Pahvionhelpompi

Eieiei täää palsta oo 24.

• annananteeksisinulle

Mä annan anteeksi että olit muiden kanssa ja sä annat mulle anteeksi että en muistanut tuoda maitoa kaupasta? Kuulostaa siltä että molemmat ovat tehneet virheitä.

• apnainennnnn

No emme ole koskaan yhdessä olleet joten et ole hän.

• ootsäse

naisten naurattaja ja vonkaaja?

• notaidatollasemies

jolle kaikki on niitä rakkaita niin selvennäs ketä niistä sä meinaat.

• vaikuttaa_siltä

epätoivoinen?

• olitaiei
        vaikuttaa_siltä kirjoitti:

epätoivoinen?

väärä tapa kuiteskin.

• apnainennnn

Olen nainen

• ikävä_totuus

Sori, en jaksa tätä... Elämä jatkuu!!!!!

• apnainennn

No onnea matkaan. Sulla se käy helposti.

• Etteijääepäselvyyksiä

Joo ei näillä palstoilla kannata jaksaakaan, vaan ihan oikeassa elämässä pitää selvitellä ne asiat keskenään ja puhua asiat halki sekä sitten jatkaa matkaa sinne suuntaan mihin haluaa ellei sitten yhdessä halua.

• hmmmmm

Yks tyyppi on vaan niin ärsyttävän sinnikäs että vaikea olla tykkäämättä... Jos elämäntilanne olisi toinen....

• mikseivoisitykätä
        hmmmmm kirjoitti:

Yks tyyppi on vaan niin ärsyttävän sinnikäs että vaikea olla tykkäämättä... Jos elämäntilanne olisi toinen....

Olet siis varattu? Tietääkö tämä sinnikäs kaveri tilanteesi? Tykätähän voi silti, vaikkei sillä hetkellä mitään suurempaa tapahtuisikaan :)

• Jataasriudut
        hmmmmm kirjoitti:

Jos haluat nykyisen elämäntilanteesi säilyttää, niin ei kannata edes ajatella moista. Sille pirulle kun antaa pikkusormen niin kohta on koko käsi mennyttä, valitettavasti.

• hmmmmmmm
        mikseivoisitykätä kirjoitti:

Olet siis varattu? Tietääkö tämä sinnikäs kaveri tilanteesi? Tykätähän voi silti, vaikkei sillä hetkellä mitään suurempaa tapahtuisikaan :)

On lapsia ja kaikkee.

• Okkeijooasiasrlvä

Olet varattu nainen ja lapsia, ymmärrän

• Annananteeks

jos oot hän mut en voi edelleenkään tehdä mitään palstaa enempää.

• voitpasjoshaluat

Miksi et?

• eikiitosmulle

Hyvä matkaa vaan.

• 2.0.2

OK. Se to.20.2 oli vaan huono hetki s i i n ä paikassa esittä asia sun tapaasi. Vedin liinat pohjiin.
      Mielelläni olen sun kamusi. On ollut raskasta sen jälkeen. En kanna enää kaunaa tästä päiväyksestä lukien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      194
      4952
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      112
      4032
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3515
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3420
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2907
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2316
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      28
      2056
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe