Olen uskonut koko elämäni olevani avarakatseinen ja kaikki hyväksyä mies. Olin viime iltana viettämässä hyvää aikaa Kaarlessa. Sen jälkeen joku mamu tuli kertomaan, että siitä 1,5 metrin päässä hänestä ja siitä eteenpäin kaikki paikat ovat varattuja hänen 7 kaverilleene. Jooh, ja tuli kertomaan sen 10 min istumisen jälkeen.
Yritin vain kohtaliaasti sanoa, että olen istunut tässä jo jonkin aikaa jne. Siitä vain tilanne kasvoi agressiivisemmaksi. Osittain toki omaa syytäni, koska en voinut ymmärtää käytöstä. Lopulta joku tuli väliin ja suostutteli tulemaan pois sieltä äkkiä, jottei hakattaisi meitä kunnolla. Kaverini suostuttelusta lopulta lähdin.
Jäin vain miettimään: tämäkö on oikeasti suomalaisten tilanne (jälleen kerran, ja taas!), että lähdetään pois mamujen tieltä, ja joiden tulot myös maksetaan veroistamme? En haluaisi olla rasisti, enkä yleistää,, mutta kyllä kaduttaa maksaa veroja jälleen kerran. Vielä enemmän ehkä sekin, että on kunnollisia, mutta muutamat mulatit pilaavat kaikkien maineen.
Luulin, etten ole rEn asisti
7
<50
Vastaukset
- Väristäviis
Kyllä samanlaisia öykkäreitä löytyy kantasuomalaisistakin...
- epäileväinen
Hm, olitko nyt ihan varmasti Kaarlessa? Olen käynyt siellä satunnaisesti silloin tällöin, mutta mitenkähän lie kun en koskaan ole yhdenkään mamun kanssa sinne yhtä aikaa sattunut?
- Paskavarpaita.ovat
Minäkin luulin, etten ole rasisti. Sitten kävin Intiassa ja mieli muuttui. Pysyvästi. Siitä on nyt 33 vuotta...
- Varmarasisti
Minä taas en ole koskaan epäillyt ettenkö olisi RASISTI kun varmaan oon.
- haiseehaisee
haisevat pahalle! ja sen SAA sanoa aivan kuin muistakin (joka haisee pahalle)
kamala kalman haju! - plplaaplaa
mustalaisia saa sanoa manne ja valkolaisista valkonaama. rasismia? läskiä läski
- yökyök
http://mvlehti.net/2015/07/13/kreikka-tarvitsee-86-miljardia-euroa-sinun-osuutesi-siita-on-92550-euroa/
Näin se rappio ja tuho alkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085534- 735093
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422207
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098