Geneettisesti muunneltu ihminen

Kkoobbrraa

Israel ja Usa muuttavat ihmistä jo täyttä vauhtia. Ja Venäjä. Ehkä uudet Aasian mahdit.

Pientä psyyken muutosta on harrastettu ikiajoista lähtien. Erilaiset militaryt käyttävät psyyken kohottavaa lääkettä, dopingia, jonka pitkäaikainen käyttö muuttaa personalisuutta.

Kuitenkin maailmaa on tullut/tulossa uutta geneettista muutosta. Maailmalla tapaa ihmisiä, jotka vaikuttavat "lyömättömiltä". Ne ovat nopempia kuin sinä, ne ovat näkymättömämpiä kuin sinä. Nämä ihmiset ovat geneettisesti manipuloituja.

Riippuen lähtökohtaisista datoista ja luonteesta, geneettisesti manipuloitu ihminen voi käyttäytyä eri tavoin. Toisista tulee hallitsemattomia tappokoneita, toiset masentuvat, kolmannet muuta. Uuden super ihmisen luominen EI KANNATA. Tätä eivät usko salaisen palvelun agentuurit, eikä armeija, joka tahtoo vain sotaa, valtaa ja rahaa.

Ylivertaiset ihmiset tappavat muita, eivätkä he ole enää ihmisiä. Heille ei ole sijaa maapallolla, jonka paras kulku on luonnollinen.

Suurvallat tekevät huomaamattomia kokeita ihmisillä ja ihmiset eivät edes huomaa. Lääkärit itse tiedostamatta voivat tehdä työn näkymättömien vaikuttaijen puolesta ja tuhota ihmiselämää.

Kun Suomi puhuu GMO vapaudesta, niin GMO on jo levinnyttä ruoassa, kokeissa, ihmisissä.

Geeni on suljettu ympyrä, joka ei toimii kun sitä muuttaa. Puuttuva osa voi tarkoittaa samalla lailla ylivertaisuutta, jota pitää täydentää vielä suuremmalla osalla. Tätä ei voi jatkaa, koska elämä maapallosta häviää.

Olen vihainen niille, jotka kokeilivat rokotteita minuun ja minä sairastuin sen jälkeen.

Herää kansa vastustamaan paskan antoa, sillä sinulla on vapaata tahtoa, varsinkin pienten lasten kohdalla.

Bodarit syövät hormonaalista paskaa ja sairastuvat. Heidän lihaksensa eivät ole minkään arvoisia.

Sinisilmäiset vanhemmat ottavat kaikennäköistä paskaa lapsilleen, jotka muuttuvat heti alkuun toisinlaisiksi. Kenties perhe eroaa siitä syystä. Puhuvat että Alzheimerin taudin syy olisi kemimyrkyssä DDT:ssä. Onko nykyinen kemialääketeollisuus ottanut DDT:n sijaa. Pitkäaikaisessa ja miksei lyhyessä ajassa, se voi muuttaa meidän perustuksiaan. Mitä lääkärit oikein tekevät?! Ovat täyssokeita! Tuhoavat meidät.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2002
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        892
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135