Olen 60 lähestyvä mies ja olen huomannut, miten viime vuosina eroottinen lukeminen tai katseleminen ei aiheuta enää erektiota. Penis kyllä herkistyy ja virkistyy muuten aiheesta, mutta erektiota ei kehity. Sen sijaan esinesteen määrä on lisääntynyt reippaasti. Viimeksikin sitä tuli niin runsaasti, että tuli kalsareitten läpi päällishousuissa näkyviin. Varsinainen erektio tulee vain käsityöllä, se on kunnollinen ja aamuerektioita tulee silloin tällöin, mutta rakastelun onnistuminen pitää varmistaa sildenafililla tai cialiksella. Onko muilla ikätovereilla vastaavia kokemuksia?
Erektio vain käsityöllä
esinesteinen
2
145
Vastaukset
- Dogtor
Testostoteroni tasot laskeneet huomattavasti
- HomoPetteri75
Et kai ole Homo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661