Mikä on totuus? Lukekaa ja päätelkää itse!
http://www.rapport.fi/rapport/artikkeli.php?aid=225350
Totuus pedofiliasta.
15
<50
Vastaukset
- nollaihminen
Järkyttävää luettavaa. Itku tuli.
- itkuariittää
Kyllä minuakin itkettää vl-lasten kohtalo, kun oma isä raiskaa heitä toistuvasti.
- Tämä_tiede-
toimittaja Jani Kaaro on osunut asian ytimeen: paljon melua tyhjästä.
Olenkin aina halveksinut terapeutteja. Tästä lähtien suunnattomasti kunnioitan tiedetoimittajia ja erityisesti Jani Kaaroa, joka pyrkii näkemään kieroutuneiden ihmisten (lue: terapeuttien) valheiden ja vainoharhaisuuksien taakse. - Hyi_Olkoon_Tuota_Miestä
Jani Kaaro yrittää tehdä mustasta valkoisen. Oksettava tyyppi!
- Allan.linnankundi
Onneksi teitä oksentajia on jatkossa enää about sata (100) vaiheeseen jäänyttä. Oletko sinä se Vuokko?
;)
- Serlalla_Pyyhkii_Hyvin
"""Mies sanoo, että koko sinä aikana, jona Maijan tarinaa on käsitelty mediassa, mikään media ei ole kysynyt hänen kantaansa tai pyytänyt häneltä haastattelua. Hän olisi sanonut, että kirjan väitteet raiskauksista ovat perättömiä. Samaa mieltä ovat haastattelemani ihmiset samasta lestadiolaisyhteisöstä."""
Vl-miehen kiistäminen suorittamistaan raiskauksista on ainoa mahdollisuus hänen toimia.
Vanhoillislestadiolaiset ovat "varmoja" miehen syyttömyydestä. Ei korppi korpin silmää noki.
Näillä kommenteilla voi pyyhkiä takapuolensa.- pedersörde
Eihän muuta todistetta edes ole kuin "uhrin" oma kertomus.
Itse tulin vuosia sitten nopeasti siihen tulokseen että Maijan tarina ei ole totta. Toki se mahdollista on, mutta epätodennäköistä.
Toisaalta jo siksikin koska ns. joukkopedofilia on ilmiönä äärimmäisen harvinainen jo lähtökohtaisesti.... - juojuo
Mari L rauhoitu jo. Peli käytiin jo.
- oletko.itsekin.raiskaaja
juojuo kirjoitti:
Mari L rauhoitu jo. Peli käytiin jo.
Sinä siis kannatat vl-raiskauksia?
- 20-90
oletko.itsekin.raiskaaja kirjoitti:
Sinä siis kannatat vl-raiskauksia?
Kalevi rauhoitu. Mari ei täällä spämmää..
- tunkionpäältäonvaikea
Vihdoinkin joku toinen näkökulma lestadiolaisvihaan. Tosin vihan papittaret 2 koirasta saanevat uutta vettä myllyynsä. Ilola aloitti jo päällä hyppimisen tunkionsa päällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435