En oo sua ees nähnyt -.. milloin viimeksi, ihan kamala ikävä. Ja menee varmaan kuukausi että edes vilauksen näen. Ajatteletkohan minua (miestä) enää yhtään. No, minä tykkään susta edelleen!
No on mulla nainen ollut ikävä sua
7
91
Vastaukset
- josolisithän
Ajattelen, mutta olen saanut ajatuksia muuallekin viimepäivinä :) olet sellainen positiivinen pieni pilkahdus siellä täällä pitkin päivää. Rauhassa odottelen ja katson mitä tapahtuu, ei ole niin kiire enää mihinkään. Olisi se kyllä kiva taas nähdäkin!
- zzzna
Odotan
- kovaikävä
Mullakin sua. Mä jo toivoin sut näkeväni tänään mut ei :(
- vainsinulle67
kumpa tietäisin että olisit hän .mulla on joka päivä ikävä ...kaikista pahimpia on kun näe ollenkaan,vielä olisi viikko duunia.tällä viikolla ei nähty harmi :(sitten 4vk lomaa enkä tiedä nähdäänkö..mut ajattelen kuitenkin joka päivä ..tää on.
- nainen.naisellinen
No uskoisko tuota. Eipä ole sua näkynyt, eikä yhteydenottoakaan kuulunut. Minä taas kuten varmaankin tiedät, pyörin yöt unettomana vuoksesi (silmäpussit), ja päivät kuljen haaveillen sinusta (teen tyhmyyksiä, ja unohdan tärkeitä asioita).
- Augustrain
Mullakin on ollut sua :) Mistä tiedät, että olen sua joskus ajatellut?
- kunhanmietintähän
On ikävä on. Lieveneekö täällä vai paheneeko, milloin mitenkin..kuukausi sitten nähty kunnolla, lopuks istuttiin kahvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022