Ihannetyyppi

Foxxy-

Millaisen tyypin kanssa haluaisit seurustella? Millainen hän on ulkonäöltään, entä luonteeltaan?

14

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuonnonlapsiItsekin

      Itse naisena haluaisin seurustella tavallisen, jalat maassa olevan, luonnonlapsen kanssa. Ehkä tykkään enemmän poikamaisesta naisesta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, kuka vie jalat alta.
      Rehellisyys ja suoruus on toivomuksena. Herkkä, osaa keskustella syvällisesti ja osaa olla myös hassu, huumorintajuinen. Sellaisen naisen, jonka kanssa on hyvä olla ja joka on luotettava.

      • Helsinginbat

        Olikos ikätoiveita?
        Ja asuinpaikkatoiveit..


      • LuonnonlapsiItsekin

        Ikätoivetta on aika hankalaa määritellä, se on niin paljon muista asioista kiinni. Olen keski-ikäinen itse, että jos nyt jotain ikätoivetta on laitettava, niin 30 ja sekään ei ole ehdoton. Asun länsirannikolla.

        Minkä ikäinen itse olet ja mistäpäin?


      • Helsinginbat

        Hyvä pointti, en itsekkään niin noita nummeroita kovasti kattele. Mun haitari lienee väljempi ton keski-iän suhteen, eli oon varhaiskeski-iässä. 60vuodesta alkanee keski-ikä.
        Ja Helsingissä asustelen, reilussa tunnissa Turkuun ja 5 h ylemmäs.


      • LuonnonlapsiItsekin

        No on mulla vielä vuosia tuohon sun keski-iän määritelmään 60 v. Oon 47 v ja Pohjanmaalta.


      • Helsinginbat

        Joskus oon sielläpäin parisenvuotta asustellutkin. Pohjolaaset on ihan mukavia.
        Ootkos Helsingissä poikkeillu?

        Oon sitten muutaman vuoden vanhempi.


      • LuonnonlapsiItsekin

        Suhteellisen mukavaksi mä itteni luokittelen :D
        Kyllä sielläpäin tulee kerran pari vuodessa käytyä. Yhtyeiden keikoilla on tullu käytyä ja joskus muuten vaan.



      • LuonnonlapsiItsekin

        Laitoin muutaman rivin sun spostiin.


    • dbdbdb

      Taidan olla palstan ainoa mies, kun kirjoittajat ovat aina naisia. Haluaisin seurustella naisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla. Se on ainoa kriteerini. Kunhan kemiat kohtaa, kunnioitus ja luottamus pelaa sekä toisen kanssa on hyvä olla niin se on siinä-

    • ihannetyyppipiipinki

      Eikö kukaan nainen tai mies halusi seurustella peepingtommin kanssa , olen se joka mollaa kaikissa keskusteluissa homoja... plz pilluu ja munaa mä en petä kun molempia kun ollaan suhteessa mulla siitä kokemuksia yli yli kymminiä vuosia ja perästä haukaut teidät kaikki paskaksi ja siitäkin on kokemuksia ja postauksia täällä tuhanniasia sivuja ...

      • peepingtommi

        Tässä taas näemme Aapo Lapin tyylin osallistua keskusteluihin haukkumalla kahta ihmistä, jotka satunnaisesti tänne kirjoittavat ja osallistuvat asiallisesti keskusteluihin. Kyseisen herran lukuisilla nimimerkeillä kirjoittamissa teksteissä ei ole mitään muuta kuin haukkumista jatkuvalla syötöllä. Tänäänkin kirjoittanut n. 10 viestiä pelkkää sontaa tänne.

        Kannattaa tarkistaa mitä sana mollata tarkoittaa. En ole mollannut, olen ottanut keskusteluun osaa ja kirjoittanut asiasta asiana. Toisin kuin sinä. Kukahan täällä hoitaakaan haukkumisen, ellet sinä? Puhut täyttä soopaa taas, voisitko jo sen lopettaa? Pakkomielteesi on havaittu jo. Kenet olen haukkunut paskaksi? Ketä olen pettänyt? En ketään.


      • peepingtommi kirjoitti:

        Tässä taas näemme Aapo Lapin tyylin osallistua keskusteluihin haukkumalla kahta ihmistä, jotka satunnaisesti tänne kirjoittavat ja osallistuvat asiallisesti keskusteluihin. Kyseisen herran lukuisilla nimimerkeillä kirjoittamissa teksteissä ei ole mitään muuta kuin haukkumista jatkuvalla syötöllä. Tänäänkin kirjoittanut n. 10 viestiä pelkkää sontaa tänne.

        Kannattaa tarkistaa mitä sana mollata tarkoittaa. En ole mollannut, olen ottanut keskusteluun osaa ja kirjoittanut asiasta asiana. Toisin kuin sinä. Kukahan täällä hoitaakaan haukkumisen, ellet sinä? Puhut täyttä soopaa taas, voisitko jo sen lopettaa? Pakkomielteesi on havaittu jo. Kenet olen haukkunut paskaksi? Ketä olen pettänyt? En ketään.

        Missä minä vaiheessa oikein olen aikaisemmin osallistunut tähän keskusteluun muualla kuin sinun mielikuvituksessa ?
        Ainakin tyylisi on sama kuin tällä rekisteröidyllä peepingtommi1:llä :D


    • haaveekstaitaajäädä

      Naisellisena naisena haluaisin itselleni myös naisellisen naisen. Viehätyn jostain syystä aina itseäni vanhemmista naisista.
      Haluaisin sellaisen lämpimän, hellän, luotettavan ja rakastavan ihmisen, jonka syliin voisi vain käpertyä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe