10.7. Johanna Tukiainen haluaa sulkea keskustelut!

Kotvelo

No niin, jopas jotakin! Nyt pitäisi kristillisesti jotenkin rajoittaa keskusteluja tai kristillisesti sulkea keskustelupalstat?

"Eikö tosiaankaan nettien "keskustelu" palstoille voi muka tehdä mitään, esim. Hymyn keskustelusivustot ja ns. "Tuksula" salattu ryhmä täällä täyttävät kaikki törkeän kunnianloukkauksen merkit! Siihen liittyy nimenomaan kun loukkaus (nimeni kohdalla julmuudet ja herjaukset ovat lähinnä sadistisia) tapahtuu mediassa!

Ihmiset leikkivät tulella kun menevät toivomaan kuolemaani, panettelevat vieläkin edesmennyttä siskoani jne. Jotain täytyy tehdä ja NYT!!!! Samoin YouTubesta pitää saada häntä koskevat loukkaavat videot pois!" (Tukiainen Facebookissa 10.7.)

32

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aasccs-Aaaoua-Solrf

Hymyn, Suomi24:n, Tuksulan, ynnä muiden sivustojen "nettibarbaarit" pitäisi sulkea joko vankilan tai mielisairaalaan, sillä glamourelämää ei saa kommentoida; Aasccs. Aaaoua! Solrf."

• Lahtonen-Isosika

”Ns. Kavereideni joukossa on täällä joku, tai useampi, jotka kopioivat kaikki tekstini täältä seinältäni Hymyn keskustelupalstalle, sekä useisiin herjaryhmiin jne. se on LAITONTA

HYVÄ MIKA LAHTONEN!!!!! Etkö ymmärrä, että tämä kaikki rikkoo fyysistä ja henkistä terveyttäni, vieden kohta hautaan mut ja jos niin tapahtuu, niin voin kirjoittaa tähän kaikkien nähtäväksi että osasyynä oli täysin selkeästi MEDIA! Kiitos, olen puhunut!” (Johanna Tukiainen Facebookissa 10.7.15)

• Sancho-Panza

Hymyn päätoimittaja Mika Lahtonen näyttää olevan kuin punainen vaate härälle! :)

• Raivonakit

• Raivonakit
        Raivonakit kirjoitti:

Johanna Tukiaisen on pakko uskoa omiin valheisiinsa:

”HYMY: MIKSI VALEHTELETTE LÄHESTULKOON KAIKESSA KOSKIEN MINUA?

HYMY JULKAISEE ERI IHMISILTÄ HAASTATTELUJA MINUSTA JOTKA OVAT VALHEELLISIA.” 7L (30.7.): http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/HYMY-MIKSI-VALEHTELETTE-LAHESTULKOON-KAIKESSA-KOSKIEN-MINUA-/1078765

Tunkki jatkoi Facessa 30.7.15 illalla tähän tyyliin:

"LYHYESTI: HYMYN TOIMINTA ON OLLUT JO VUOSIA RIKOLLISTA.

KYSEINEN LEHTI ON TÄYNNÄ TOIMITTAJIA JOTKA OVAT VAPAAMUURAREITA JA saatanaNPALVOJIA.

Emmanuelin juttuun ei riitä se, että kirjoitan blogivastineen.
        Haluan ehdottomasti vastineen printtilehteen, niin myös äitini Marja Tukiainen."

• eläinsuojelijathaloooooo

Käyköön pulimummolle miten tahansa, mutta ottakaa hyvät ihmiset siltä ne ELÄVÄT ja VIATTOMAT eläimet pois!!!!!!!!!

• huhhuhuhuh

Joku kysäisi absolutistilta eilen kapakassa että missäs koirat on. Ei uskaltanut kysyä toista kertaa,matami alko siihen tyyliin punottaa ja kädet heilumaan. Sairas akkahan toi on. Koirat on ???????????????

• Pelastetaan-koirat

Koirat on otettava Tukiaiselta pois jä sitten voimaan eläintenpitokielto!

• Kannattaaalkaapakata

Työntele sinä Tukiainen ruskaa ja sitten pilsuja naamaas ja sitten ole kvaakkuhuulisex hiljaa näitä sivuja hallitsee voltaimuri. Etkä puliläski mahda mitään. Sinun käskystä ei mitään suljeta. Sinut tässä hoitoon pannaan pakkohoitoon mielisairaalaan.

• Syksyn-kirpeys

Ruska raikastaa!

• tunnenjohannan

Johanna ei oo ainakaa liijjan empaattinen, lähinnä itserakas, mut hälläkii on herkät tunteet. Kovuudel joutuu peittään haavoittuvuutansa. Sitä hän on, haavoittuva. Ettekös työ nääjät vois opetella elään tein omaa elämää ja antaa Johannan olla? Eikö teil muut oo? Kyl Johannal silti syvän on mut teil ei senkkää vertaa. Häpiää näädät!!!!!!

• minullaONomaelämä

Kviini on omasta mielestään SUURI VIIHDE taiteilija. Minulle hän antaa suunnatonta viihdettä olemalla tyhmä itsensä tuhooja ja laulu esiintymistaidoton tomppeli. Minulle on suurta livedraamaa seurata hänenhiipuvaa elämää - esitys jolla hän vie itsensä kohti kuolemaa. Tämä pulisekakäyttäjän shöy on lajissaan verrattavissa oopperan vahvaan draamaan.

• Lähellä-glamourin-ydintä
        minullaONomaelämä kirjoitti:

Kviini on omasta mielestään SUURI VIIHDE taiteilija. Minulle hän antaa suunnatonta viihdettä olemalla tyhmä itsensä tuhooja ja laulu esiintymistaidoton tomppeli. Minulle on suurta livedraamaa seurata hänenhiipuvaa elämää - esitys jolla hän vie itsensä kohti kuolemaa. Tämä pulisekakäyttäjän shöy on lajissaan verrattavissa oopperan vahvaan draamaan.

Ilmeisesti kaikki, jotka joutuvat Tunkin välittömään taikapiiriin, tulevat entistä hullummiksi.

• kummastelija42

Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Karseaa ihmisten laiminlyöntiä. Mitähän Riitta Karranto-Tiensuu tähän sanoisi.

• Suora.toiminta

Riittahan antaisi palautteen suoraan päin naamaa. Oikein.

• Sadunkertoja-Tucs

Jos olisimme vain Johannan omien kertomusten varassa hänen "glamouristaan", olisimme kuin laivat sumussa.

• OSINT

Nyt on yksinkertaisesti uusi internet-aika, ja asioita pitää nostaa monipuolisesti esille. Kaikki materiaali pitää punniten katsoa, ja yksipuolisesti totuutena väitetyt asiat pitää arvioida kaikilta kanteilta. Eihän sitä koskaan tiedä...

• Valhettelu
        OSINT kirjoitti:

Nyt on yksinkertaisesti uusi internet-aika, ja asioita pitää nostaa monipuolisesti esille. Kaikki materiaali pitää punniten katsoa, ja yksipuolisesti totuutena väitetyt asiat pitää arvioida kaikilta kanteilta. Eihän sitä koskaan tiedä...

Yleisesti on niin, ettei mikään, siis mikäää, ole niin kuin Johanna Tukiainen aluksi sen väittää olevan.

• Raivonakit

Johanna on narsistinen, ja sellaiselle henkilölle muiden kaikki poikittaiset näkemykset synnyttävät sisäisen raivon.

• Debardieu_tms

Mitähän tuumii bloginsa alapuolen kommenteista joissa äitinsä ulkonäköä verrataan ranskalaiseen miesnäyttelijään. Ei voinut sitä lukiessa kun nauraa sillä näin taitaa olla.... vaikka glamourhenkilö kehuukin kovasti blogissa mamin ulkonäköä.

• Gerard-Depardieu

"Gérard Depardieu" täytti 63 vuotta 16.8.15.

• yksnauravakulkuri

Mulle on ainakin ihan sama miten kukin elää, mutta sitten se jos alkaa kauheesti joku elään laalaamaassa ja valehtelee juttujaan, niin siihen saatan kommentoida.

• Nettibarbaarit

Tunkki 13.8. 7L-kommenteissa: "Tiedossani on nyt yli 500 nettiherjaajan tiedot! Sanooko tällaiset nimet mitään: Armi, Diamond, Marjut, Hanna, Elena, Juha, Joni, Heidi-Maria, Mika, Antti-Kalle jne.......?"

• Nettibarbaarit

Tunkki jatkoi vielä: "Nettihaukkujiini tietty lisäksi: Henrik, Mia, Jarkko, Sari, ja lukuisampi muu. Tiedättekö kunnianloukkaus laista mitään?"

• Totuus-esiin
        Nettibarbaarit kirjoitti:

Tunkki jatkoi vielä: "Nettihaukkujiini tietty lisäksi: Henrik, Mia, Jarkko, Sari, ja lukuisampi muu. Tiedättekö kunnianloukkaus laista mitään?"

Näädät kaluavat Tunkkia joka puolelta.

• Sananvapaus-räjähti

"... Lakiin pitää tehdä muutokset ja pikaisesti, esim. nettien keskustelupalstoille pitäisi voida rekisteröityä ainoastaan omalla identiteelillään ID numeronsa kautta ja koko "sananvapaus" on räjähtänyt täysin käsiin koko Suomessa, mutta vääriä ihmisiä rangaistaan." (Tukiainen 17.8.15)

• Tahvo-Tuulipuku

Eihän normaali ihminen käyttäydy noin.

• KitkeränKatkera

Tunkki kiehui kitkeränä (Fb 4.9.15):

”Tassa on esimerkki median valehteluun koskien nyt Henna Kalinainen Seiskan kannessa kohuun, jossa hanta kovasti puolustetaan.

Hymy lehti vaitti kivenkovaan lehdessaan yksipuolisesti, etta kuvassa oleva Emmanuel Bonilla olisi "tavannut minut Facebookissa", vaikka tassa on totuuksia siita, etta oikeasti tapasimme vuodenvaihteessa HAWAIJILLA ja taysin LUONNOSSA, enka "lahetellyt hanelle vanhoja kuvia itsestani" kuten lehdessa kyseinen mies vaitti.

Tama liittyy Hennaan silla tavalla, etta media haluaa ottaa kohteen tietysta ihmisesta ja vaaristella asiat paalaelleen, tai sitten vain yksinkertaisesti kiusata.

On naurettavaa, etta Metropolissa esim. puolustellaan kyseista Seiskan tekoa, koska se on niin TEKOPYHAA!!!! KYSEINEN TUOTANTOYHTIO KIRJOITTI VALHEELLISEN SOLVAUSKIRJAN MINUSTA, JULIASTA JA ISAMMEKIN OLI SOTKETTU SIIHEN, EIKA KORVAUKSIA NAY VIELAKAAN MISSAAN!!!!!

KAKSI LAKIMIESTA OVAT NOSTANEET SYYTTEET KYSEISTA YRITYSTA SEKA KIRJAN TEKIJOITA KOHTAAN JOISTA YKSI "EX-MANAGARI" NIMELTA MIA OKSANEN VALEHTELEE MINKA EHTII JA KIRJAN KIRJOITTAJA "HELEN" OIKEALTA NIMELTAAN HENKKA, RIEHUU NETISSA MINUA HERJATEN ERI NIMILLA.

Lisaa aiheesta Seiska Liven blogissani! Suomi on ilmiselva kiusaajien maa!!!!”

• Jatkista
        KitkeränKatkera kirjoitti:

”Tassa on esimerkki median valehteluun koskien nyt Henna Kalinainen Seiskan kannessa kohuun, jossa hanta kovasti puolustetaan.

Hymy lehti vaitti kivenkovaan lehdessaan yksipuolisesti, etta kuvassa oleva Emmanuel Bonilla olisi "tavannut minut Facebookissa", vaikka tassa on totuuksia siita, etta oikeasti tapasimme vuodenvaihteessa HAWAIJILLA ja taysin LUONNOSSA, enka "lahetellyt hanelle vanhoja kuvia itsestani" kuten lehdessa kyseinen mies vaitti.

Tama liittyy Hennaan silla tavalla, etta media haluaa ottaa kohteen tietysta ihmisesta ja vaaristella asiat paalaelleen, tai sitten vain yksinkertaisesti kiusata.

On naurettavaa, etta Metropolissa esim. puolustellaan kyseista Seiskan tekoa, koska se on niin TEKOPYHAA!!!! KYSEINEN TUOTANTOYHTIO KIRJOITTI VALHEELLISEN SOLVAUSKIRJAN MINUSTA, JULIASTA JA ISAMMEKIN OLI SOTKETTU SIIHEN, EIKA KORVAUKSIA NAY VIELAKAAN MISSAAN!!!!!

KAKSI LAKIMIESTA OVAT NOSTANEET SYYTTEET KYSEISTA YRITYSTA SEKA KIRJAN TEKIJOITA KOHTAAN JOISTA YKSI "EX-MANAGARI" NIMELTA MIA OKSANEN VALEHTELEE MINKA EHTII JA KIRJAN KIRJOITTAJA "HELEN" OIKEALTA NIMELTAAN HENKKA, RIEHUU NETISSA MINUA HERJATEN ERI NIMILLA.

Jatkopostaus:

”Ihmisoikeusjuristi tulee teita vastaan, samoin Jumala!
        Siihen ei ole paljon sanottavaa!” (Fb 8.9.)

• johannatuksuntekoset
        KitkeränKatkera kirjoitti:

Tehottomia juristeja Johanna Tukiaisella kun ne vuodesta 2003 lähtien ovat nostaneet syytteitä jokaista vastaan. Rikosilmoituksia Johanna Tukiainen on puheidensa perusteella tehnyt tuhansia.

• määmäämää
        johannatuksuntekoset kirjoitti:

Tehottomia juristeja Johanna Tukiaisella kun ne vuodesta 2003 lähtien ovat nostaneet syytteitä jokaista vastaan. Rikosilmoituksia Johanna Tukiainen on puheidensa perusteella tehnyt tuhansia.

Mua pelottaa oikeesti, joskus maininnut tosta Tuksusta jotain.
        Joudunkohan typykkää ennen linnaan?
        Ny kyllä on kovat ajat tulossa, henki mennöö? joskus.
        No sitä odotellessa, hik hik, en onneks oo Tuksun juristi, aamen hik

• määmäämää

Johanna Tukiainen Ei sulje minun suutani, jos ei ensin sulje omaansa.
        En onneksi ole hänen juristi, kiitos luojan.
        Pienellä palkalla olen vain se siwan kassa, en kyllä ole ikinä ollut
        oikeudessa, oonko nyt vaan tavis?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe