Ja se ratkaisee kyllä kaiken....l
Kohta se paikka tulee
5
<50
Vastaukset
- mihinliittyy
Ja mikähän paikka on kyseessä.
- omakaupunki
Ehkä työpaikka? Itsellä sellainen ongelma, kun on hiukan kesänuhaa niin tuli mieleen viime talven nuhaisuus, kun tein töitä isossa talossa. Kun on montakymmnentä ihmistä saman katon alla niin siellä liikkuu myös paljon viruksia. Terveys on tärkeää ja nyt on siirryttävä pienempään ryhmään vaikka se sitten lisääkin "paperitöitä".
- kaikenlaista
Toivottavasti eivät pistäneet sua istumaan tupakkahuoneen viereen. Tällaisiakin juttuja olen kuullut ja henkilölle jäänyt krooninen yskä. Mutta eihän pomotkaan kaikkea kerkeä tekemään ja hoitamaan kuntoon. Kiirettä tuntuu pitävän. Siis oikeaa työtä..
- eikerkeetöitähoitaa
Onhan ne facebook kiireet tärkeitä.
- viimeinenviestimulta
Hyvä jos paikasta ratkee..mulla on nälkä, mä meen syömään ja muuta tekemistä. Olkaahan ihmisiksi tai sitten ei - ihan sama :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739