hei...
voiskiko joku kertoa mistä saisin hankittua tuon aida blu revell pienoismallin. myykö jokin liike suomessa mahdollisesti vai pitääkö ulkomailta tilata
AIDA revell pienoismalli
10
81
Vastaukset
- llw2
No ei. Taidat olla tosi idiootti. Ime meisseliäs urpo!!!
- lauratäti
llw2 kirjoitti:
No ei. Taidat olla tosi idiootti. Ime meisseliäs urpo!!!
Ehkä lapsen kannattaisi kysyä lastenosastolta ?
- llw2
Älä sinä kuivatoosa puutu miesten asioihin!
- xkeb
Älä ämmä kitise. Kun et osaa itse etsiä,tyydy siihen mitä saat.
- meripsylääk
Tuskin nämä herrat ovat merimiehiä kommentteineen. Aika pitkällä merikokemuksella näen asian niin.
Henkisille sairauksille, vajavaiselle älylle en voi mitään. Eikä taida kukaan muukaan voida. Nuorilta lapsilta ajatuksettomat kommentit ehkä voisi hyväksyä, aikuisilta ei. Ehkä kommentoijat eivät ole aikuisia. - BergeBulk
Sinä et ole suolaista vettä nähnyt kun äitisi kyynelissä...
- silleen
Juuripa niin,silloin näin kun läksin 15v eka laivaan ja sitä jatkui 44 vuotta.
- Wälläri
Pääsi olet pehmeäksi juonut ruotsinlaivoilla... Taidat olla oikea välitäkin poosu.
- silleen
Olin kyllä Vaasa-Uumaja välillä 20 vuotta, ja Tallinnan lautoilla 24 vuotta. Kokemusta siis löytyy, helevetin jungmanni. Sitäpaitsi minulla on Merimies-Unionin jäsenistä pienin pippeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1034243- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1271714
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140