Naurat mun kanssa, ja sit susta ei taas kuulu viikkoihin. Mä kaipaan ja vähitellen totun ja kuin salama kirkkaalta taivaalta sä oot siinä taas, enkä tiedä uskallanko rakastua. Tuu mun elämään tai mene pois, älä jätä mitään epäselväks
Puhut pehmeällä äänellä
8
<50
Vastaukset
- Kyselenkunvastataan
Oletko sä vapaa vai varattu?
- itkupotkuraivari
Vapaa, kunnes tulee joku joka sekoittaa mun pään niinkuin sä sekoitit
- Kyselenkunvastataan
En usko sanaakaan tältä palstalta. Olen ymmärtänyt että seurustelet. En halua siihen sotkemaan, on tää sekavaa jo muutenkin. En osaa muuta sanoa.
- ToisetKiinnostukset
Olen mennyt pois, omieni luo, eikö se nyt painu jo tajuntaan? Ei aloittajalle,en mä häntä tunne, mutta yhdelle.
- eteenpäinkerrottua
Jos olet sen hänelle kertonut niin luulisi menneen, mutta jos aloittajan kaltainen tilanne jossa ilmestyt taas paikalle niin sitten en ihmettele jos ei tajuntaan ole mennyt.
- seliseliselityksiä
Nämä on ihan typeriä aivoituksia palstalla! Täällä kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan ja voi uskoa mitä vaan. Itse en usko muutakuin hellät ja rakkauden täytteiset viestit. Mutta asiat hoidetaan irl. Väliin tuntuu, että joidenkin ex:t tai näiden läheiset täällä kirjoittelee ikäviä ei kun paremminkin sanottuna ilkeitä viestejä jollekulle. Jotkut on niin kostonhimoisia ja happamia ihmisiä.
Päivän kysymys: Kumpi on parempi vaihtoehto: Jättää suhde, jossa ei tunne rakkautta vai pettää toista ja teeskennellä, että kaikki on hyvin? - seonsiinäse
seliseliselityksiä kirjoitti:
Nämä on ihan typeriä aivoituksia palstalla! Täällä kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan ja voi uskoa mitä vaan. Itse en usko muutakuin hellät ja rakkauden täytteiset viestit. Mutta asiat hoidetaan irl. Väliin tuntuu, että joidenkin ex:t tai näiden läheiset täällä kirjoittelee ikäviä ei kun paremminkin sanottuna ilkeitä viestejä jollekulle. Jotkut on niin kostonhimoisia ja happamia ihmisiä.
Päivän kysymys: Kumpi on parempi vaihtoehto: Jättää suhde, jossa ei tunne rakkautta vai pettää toista ja teeskennellä, että kaikki on hyvin?Jättää suhde!
- pohtijamies
Olen pohtinut vastausta pari vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770