Kuules nainen

snäkärinro1

Jos vielä täällä roikut ja kidutat itseäsi niin kerros nyt oletko uskonut tosissasi nämä palstan pöperöt mausteineen. Eli grillimestarit laittoi ripauksen sokeria joka olikin suolaa kun taas sinappi olikin p....a. Ketsupista puhumattakaan. Maitokin taisi olla yli päiväyksen.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukb

Mä en lähde .Mä en lähde.Jollei joku hae pois!

• lähikaupassa

Olis parempi palvelu

• luulitkoniin

Roikun ja ei, en (enää ikinä) usko sanaakaan:) Ei tämä ole kidutusta kun säännöstelee hyvin. Eli kiitos kun kannat huolta mutta aivan turhaan nyt. Vain omat tunteeni ovat todellisia, tuolla ja täällä.

• Sorinäistkaikist

Haastan riitaa niinkuin snägärillä kuuluu. Sitä paitti tää on ohi enemmin kuin arvaatkaan...

• langat_hukassa

Niinkö, sulla on taitaa olla historian pisin tuuletus. Ei kai se ihme ole, kun jokainen päivä on ihan uusi päivä.

• Miksienuskois

kun kaikkihan ne syvästi kaipaavat ja rakkautta täynnä olevat kirjoitukset on mulle ;o).
      Ne on pakko ottaa tosissaan, kun sua ei näy missään :(,,,,, niin jotain lohtua elämääni saan edes täältä.

• voi_kun

Saisikin saman suosion. Olla S24-ikävä osion halutuin. Kyllä kelpaisi :D

• Miksienuskois
        voi_kun kirjoitti:

Saisikin saman suosion. Olla S24-ikävä osion halutuin. Kyllä kelpaisi :D

Tämä on aivan ihanaa kun kaikki miehet hehkuttaa vain MINULLE ;o), todella olen otettua ja täysin ulalla kun en arvannut että näin suuren suosion saan ;).
        Aaaaahhhh tätä suurta tunteiden paloa ja fantasiaa, tässä on se jokin
        suola(purkillinen) elämääni ;),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• suolaapa_suolaa
        Miksienuskois kirjoitti:

Tämä on aivan ihanaa kun kaikki miehet hehkuttaa vain MINULLE ;o), todella olen otettua ja täysin ulalla kun en arvannut että näin suuren suosion saan ;).
        Aaaaahhhh tätä suurta tunteiden paloa ja fantasiaa, tässä on se jokin
        suola(purkillinen) elämääni ;),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vai oisko niin että chili maistuu kaardemummalta ;)

• paskhaakostässä

Ei täällä olo tälle ainakaan kidutusta oo. Jees lukea että muitakin paskoja on olemassa.

• kellarissa_

Kun rypee muutenkin itsesäälissä, niin kaikki uppoo kuin veitsi sulaan voihin, mieti vaan mitkä fiilikset sitten on.

• maannainen

Kuules mies.. Anna minun roikkua missä haluan, milloin haluan. Teen niin kuin tahdon. Uskon mihin uskon. Mitä itse täällä roikut ja kirjoittelet turhuuksia!

• ota_edes

Rennommin

• maannainen

Näkisitpä vain kuinka rennosti otan nytkin. ;)

• niinkuumaa

Tiedätkö ap: minä uskon ihan joka sanan täällä palstalla, sillä olen niin sinisilmäinen ja toinen paljastus minä valitsen täältä palstalta vain pihvit, en mitään hampurilaisia ja kolmanneksi eli jälkkäriksi kuorin kermat päältä.

• montako-

Kermaa olet vatkannut palstalta? :)

• Notabene

Näissä tämmösis aloituksissa kannattaa ottaa huomioon yksi asia: mä en tunnista loukkauksia enkä myöskään niitä toisenlaisia aloituksia, kun en vittu tiedä, kuka täällä niitä postaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe