Suurin toiveeni on antaa sinulle niin paljon rakkautta kuin tarvitset..koskettaa sinua niin että tunnet minun aina olevan lähelläsi..helliä sinua yli muiden ja rakastan sinua aina,,,jesstas jos tää toive toteutuiskin ja saisin tehdä erään naisen onnelliseksi,,,mitäpä haaveilla lottovoitoista kun elämässä raha ei tuo rauhaa eikä onneakaan.
Suuria Toiveita
14
<50
Vastaukset
- onnellinenolkoonhän
Ihana ja kaunis toive <3
- sinunsilmiesitähden
Niin kauniita sanoja jollekin, tuskin minulle.
- Aamen
Suurin toiveeni on se, että joku tuntisi minua kohtaan noin ja tuntisin samoin, vailla pelkoa.
- saanenudella
Missäs päin tämä N nainen asustelee? :)
- realistinenN
Menehän toteuttamaan toiveesi jos sinulla on tunteita naista kohtaan. Täällä ei toiveet toteudu! Ihanasti kuitenkin kirjoitit.
- YksiNnainennn
Ajattelisipa eräs T mies minusta noin. Tuskin mutta saahan sitä aina haaveilla.
- toivossahyväelää
Toteuta toiveesi, yrittämällä ja kokeilemalla se selviää. Rohkeutta! :)
- pikkukb
Huokaus.Huokaus SUURIN TOIVEENI;;
HELLIÄ SINUA YLI MUIDEN)
NIIN KAUNISTA! - kaunisajatuss
Todella kauniita ajatuksia ap:lla. Monet kun nykyään ovat vain lyhytsuhteien ja seksin perässä.
- joutsennainen
Tämä on aika ns.hullu palapeli,mutta olen varma,että tai ainakin toivon,joku päivä löytäväni toisen joutsenen,joka haluaisi kanssani yhtenäisiä asioita!nyt naapurini kiinnostaa hän on mies,mutta jos ei hän niin joku muu päivä joku,mutta jos ei kukaan niin ainakin olen elänyt täysillä.
- aloittajalta
Kaksi joutsenta lammella, joka kerta kun ohi ajaa,,,tiedät että niitä on aina siellä kaksi..vaikket aina näkiskään. Vain kuolema erottaa. Sullekin on se toinen, tiedä se! Etsi lampesi ja kumppanisi, vaikka se naapurin tumma mies.
- arvoitusvielä
Minä sanon vielä tämän yhden kerran, että naapurit ei kiinnosta eikä lähialueilla asuvatkaan. Paitsi jos puhut siitä eilen näkemästäni tummasta. En tiedä missä hän asuu.
- xxxna
Ton sä oot tehnyt jo muuutkin ovat huomanneet. T-miehelle
- Nytnukkumaan
Jotain tällaista mäkin ajattelin...the best of both worlds.
https://m.youtube.com/watch?v=t0imaSCnSuA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773