Nyt olen liian kännissä nukkumaan. Sohva pyörii. Ilmoitan heti, kun tilanne korjautuu...
Tää ei oo hyvä.
15
<50
Vastaukset
- ehhehehehehhe
Hahhahhahahahh.. ei pyöri mulla.. jollain on yrjö meininki alkamassa..
hhahhahahhahahahhahahha- terassiholistit
Tosi iljettävää, viinalle haisevat sössöttävät juoppoilijat jotka löytää tekosyyn vaikka mistä juomiseensa. Kesäkin on monilla 'syy' ryypätä. Hyhhyyi
- sääliäköpitää
Jaa. Löytyykö itsekuria muistakaan asioista kun ei edes vaivainen pieni korkki pysy kiinni.
- MeeSitte
lattialle nukkuu, tai vaikka eksoottisesti sänkyyn, jollei nuo kelpaa, niin mitäpä jos vaikka naulaisit sen sohvan kiinni - vaikkapa lattiaan.
- Aikareppana
Sammunut varmaan jo.
- Suomessaotetaanaina
Onpa tuomitsevia vastauksia, ottaen huomioon että kaikkien luulisi tietävän suomalaisten kännäyskäytönnön viikonloppuisin. Kerrankos sitä sohva humalassa pyörii. Itsekin tässä ottaneena, ja varmaankin yököttävän viinanhajuisena pyörähdän kohta liikekannalle. Aloittajalle toivotan sohvan pyörimisen tasoittumista :)
- wiinawirtaa
Krapulaiset kännääjät ne ei mielikuvituksettomuuttaan osaa millään muulla tavalla pitää hauskaa. Ovat onneksi oma sakkinsa.
- samakuinedellä
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Ilman hauskaakin voi olla viinaa.
- wiinawirtaa
samakuinedellä kirjoitti:
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Sinun ja muiden kännisten mielipide, maailmaan mahtuu kyllä muitakin. Onneksi ei tunneta.
- Edellinen
wiinawirtaa kirjoitti:
Sinun ja muiden kännisten mielipide, maailmaan mahtuu kyllä muitakin. Onneksi ei tunneta.
Joo, just ajattelin tossa samaa.
- wiinawirtaa
Edellinen kirjoitti:
Joo, just ajattelin tossa samaa.
"Suomessa otetaan aina", jep, siitähän suomalaiset maailmalla tunnetaan...
- Samakuinedellä
wiinawirtaa kirjoitti:
"Suomessa otetaan aina", jep, siitähän suomalaiset maailmalla tunnetaan...
Niinpä, mitä sitä vääristelemään. Näin on asia. Ole sinä ottamati.
- siteipyöriny
Mä oon joskus nuorena joutunu nukkumaan niin, että kun pyöri liikaa, laitoin sängystä toisen jalan lattiiaan.
- SammutaSeMoottori
- Naapuri50m
Jos olet Se Oikea Hän, niin ei se haittaa, oikeasti. Ei tarvitse aina olla niin skarppi, joskus voi revitellä, eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713