A (n), mitä luulet?

menen_enmene_menen

Mennäänkö jo omia teitämme vai katotaanko "meidän" kortti vielä? Nyt on taas niin houkuttelevia deittitarjouksia mut sä oot yhä päälimmäisenä mielessä.

Nähtiin päivällä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anainen_

Anna mennä. En jaksaisi kuitenkaan kilpailla sun huomiostasi (en kenenkään). Joten olen mieluimmin yksin ja tyytyväinenkin tähän tilanteeseen.

• Kuohujen.äärellä.olimme

Aloitus ei sitten ollut minun.

• menen_enmene_menen

Ei hänen kanssaan ollessani tulisi mitään kilpailua kun olen yhden naisen mies mutta nyt "me" ei olla vielä missään. Piru kun tietäis jostain oletko just hän niin en lähde deittailemaan muita.

• paljonarvoituksia

Sehän se ongelma tulee aina olemaan, kun ei tiedät kenen sanat kuuluu kenenkin kasvoihin. Ei voi täällä tietää.

• janiinkävi
        menen_enmene_menen kirjoitti:

Ei hänen kanssaan ollessani tulisi mitään kilpailua kun olen yhden naisen mies mutta nyt "me" ei olla vielä missään. Piru kun tietäis jostain oletko just hän niin en lähde deittailemaan muita.

Ah, mistähän sen tietäisi, Olen minä sinun ja turhaan sinä korviketta minulle etsit. Se ei tyydytä sinua myöhemmin.

• haistahuilu
        janiinkävi kirjoitti:

Ah, mistähän sen tietäisi, Olen minä sinun ja turhaan sinä korviketta minulle etsit. Se ei tyydytä sinua myöhemmin.

No sä olet pelkkä trolli.

• UskallanSanoaRaksustan

Et ole koskaan minulle pelkkä "kortti", et ole. Olet minulle ainutlaatuinen, rakas ihminen, tykkään sinusta. Ymmärrän, että tarkoitit tätä tilannetta, mutta tämä tilanne ja kohtaaminen sinun kanssa on tullut jäädäkseen.

• Ananananainen

Sullako on ilmoituksia laitettu ja nyt vastauksia saatu?
      Minäpä en harrasta minkäänlaisia deittisaitteja, enkä lehtien senssipalstoja, että jos sieltä elämäsi naisen haluat bongata, niin et kelpaisi minulle siinä tapauksessa muutenkaan.

Jos ei kykene ihmistä löytämään esim lenkillä, niin olkoon sitten löytymättä.

• MiehetONSikoja

Itse en huolisi miestä, joka pyydystelee naisia kyseisellä tavalla, ja on kahlannut vaikka minkälaista sutturaa noilla tavoilla läpi. HYI!

Ps. Aloittaja on sika, huomaa sanojen asettelusta tyyliin " kun en sua saa onhan mulla monta muuta ehkä parempaakin tässä jo otilla".

Täytyy kovasti toivoa, ettei aloittaja saa tuota kaipaamaansa A naista. Särkisi vain hänen sydämen mokoma sontiainen.

• ap_ap_

En itsekään tinderöi saati muutenkin veppideittaile vaan kaikki tapaamani ihmiset on oikeasta, elävästä elämästä.

• näinmuutenon
        ap_ap_ kirjoitti:

En itsekään tinderöi saati muutenkin veppideittaile vaan kaikki tapaamani ihmiset on oikeasta, elävästä elämästä.

no se hyvä, että akkoja sulla riittää. Vittuaks tääl kyttäät onko se A nainen täällä, jos kerran pesää irtoo irl:ssäki enempi kuin jaksat painaa!!!

Taidat ollakin just niin omahyväinen paskiainen, että on naiselle pelastus kun ei sun kaltaiseen haksahda. Mieluimmin ilman munaa, kuin antaa edes säälistä tollaselle paskaluonteiselle äijänkäppyrälle.

• ap_ap_
        näinmuutenon kirjoitti:

no se hyvä, että akkoja sulla riittää. Vittuaks tääl kyttäät onko se A nainen täällä, jos kerran pesää irtoo irl:ssäki enempi kuin jaksat painaa!!!

Taidat ollakin just niin omahyväinen paskiainen, että on naiselle pelastus kun ei sun kaltaiseen haksahda. Mieluimmin ilman munaa, kuin antaa edes säälistä tollaselle paskaluonteiselle äijänkäppyrälle.

En ole toosan perässä vaan ihmisen. Btw, todella matalaotsainen viesti sinulta.

• virallinenko_aivan

Viimeinen kuulutus :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe