Näin läpi sen pelin jo kauan sitten, en vain ollut varma pelaajista. Nyt tiedän senkin. Mutta on jotain, mitä ette tiedä hyvät kanssakulkijat ja se on jokaisen teistä opittava ihan itse. Toivotan parhainta menestystä tulevaan.
Näin läpi sen
9
<50
Vastaukset
- eihelvatav
Buahhahahhhaaaa
Vit*u naita vajaita viesteja. - oletvarmaanehkätuovelho
Smurffit tietää, menestys on anonyymin smurffilyylin takana.
http://youtu.be/DrnbVoEympc- Smurffit-
on ihania ;).
- oletvarmaanehkätuovelho
Äläs nyt, pahista susta kaavailen ja sit sä hymyilet ja isket silmää, plaah ;)
- Smurffit-
oletvarmaanehkätuovelho kirjoitti:
Äläs nyt, pahista susta kaavailen ja sit sä hymyilet ja isket silmää, plaah ;)
niin niin, mutta kun ne vaan on ;).
Onkohan noita smurffeja elävänä jossain myytävänä? Ostan heti jos joku tietää missä niitä on.
- rakkaudenpeli
Mä näin myös sen pelin pelaajineen. Mä olin rehellinen, ne vitun pelaajat ei!
No mutta se siitä pelistä heille. Siirrelköön nappuloitaan. Mulle kaikki oli puhdasta rakkautta ja on edelleen.
Rakkaus toimii tavallaan, mutta kohteelleen huonoa kättä se ei tahallaan pelaa!- sitäsaamitätilaat
Ei se pelin pelaaja voi itse olla onnellinen. Hänellä ei ole elämässään ollut yhtään ihanaa kokemusta. Ei lapsuudessa eikä aikuisenakaan. Olkoon vaikka mitkä huvilat ja viinit. Mutta aitoa rakkautta hän ei ole tuntenut eikä tule tuntemaankaan
- sullapaontosi
Tosi katkeraa tilitystä sinulta, olet varmasti loukkaantunut jostakin. Kaikki eivät sovi toisilleen, mutta siitä on turha kantaa kaunaa, itseään siinä vain loukkaa. Et varmaankaan voi tietää toisen ihmisen kokemuksista paljoakaan, älä siis soimaa.
- ikäviäkokemuksia
Aloittajalle tämä... ikäviä kokemuksia on meillä monella ja vielä ikävämpää on se, että toiset tuppaavat pistämään lusikkansa naapurin soppaan, minkä heille ei pitäisi lainkaan kuulua.
Samaa mieltä kanssasi muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261