varjostuma,mahdollisesti somaatio

kömppis

Keuhkokuvassa Vasemmalla alakentässä pieni pyörömäinen varjostuma,joka mahdollisesti somaatio.Suositeltu kuitenkin viistoprojektiota.en löytänyt somaatio sanaan järjellistä vastausta. jatkan etsintää.

2

3234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiojtaiawpoq

Ei ole järkevä tuossa yhteydessä. Luulen, että lääkärillä on tapahtunut ajatusvirhe eli hänen on pitänyt kirjoittaa summaatio ja jos olet mt-potilas, niin alitajunta on tehnyt tepposet ja lääkäri on kirjoittanut somaatio (viitaten psykosomaattiseen, tarkoittaen että olet luulosairas). Hyvä kurkistus lääkärin alitajuntaan :)

Koska olen expertti tällaisissa asioissa, niin olen melkein varma, että muodostuma ei taas ole summaatio (koska jos lääkäri näkee jotain mt-potilaalla niin se on käytännössä aina jotain vakavaa koska ennakkoluulot on niin pahat että yleensä ei nähdä mitään). Jos olet >50v. tupakoitsija niin onneks olkoon syövästä, johon saat diagnoosin vasta 2-4 kk:n sisällä :)

• valediagnoosi123

1. summaatio varjostuma ei ole mikään syöpä. vaan viittaa aivan normaaliin näkymään. ns. Härö kuvassa tai vastaava

2. Olet varsinainen expertti ja trolli.

3. toivottavasti et ole hoitoalalla, en tahtoisi diagnoosia sinulta kun noin vähän tiedät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      133
      5582
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      4072
    3. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      2429
    4. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      92
      1870
    5. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1705
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      50
      1592
    7. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      42
      1346
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      292
      1345
    9. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      177
      1268
    10. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      104
      1194
    Aihe