Keuhkokuvassa Vasemmalla alakentässä pieni pyörömäinen varjostuma,joka mahdollisesti somaatio.Suositeltu kuitenkin viistoprojektiota.en löytänyt somaatio sanaan järjellistä vastausta. jatkan etsintää.
varjostuma,mahdollisesti somaatio
2
3234
Vastaukset
- eiojtaiawpoq
Ei ole järkevä tuossa yhteydessä. Luulen, että lääkärillä on tapahtunut ajatusvirhe eli hänen on pitänyt kirjoittaa summaatio ja jos olet mt-potilas, niin alitajunta on tehnyt tepposet ja lääkäri on kirjoittanut somaatio (viitaten psykosomaattiseen, tarkoittaen että olet luulosairas). Hyvä kurkistus lääkärin alitajuntaan :)
Koska olen expertti tällaisissa asioissa, niin olen melkein varma, että muodostuma ei taas ole summaatio (koska jos lääkäri näkee jotain mt-potilaalla niin se on käytännössä aina jotain vakavaa koska ennakkoluulot on niin pahat että yleensä ei nähdä mitään). Jos olet >50v. tupakoitsija niin onneks olkoon syövästä, johon saat diagnoosin vasta 2-4 kk:n sisällä :)- valediagnoosi123
1. summaatio varjostuma ei ole mikään syöpä. vaan viittaa aivan normaaliin näkymään. ns. Härö kuvassa tai vastaava
2. Olet varsinainen expertti ja trolli.
3. toivottavasti et ole hoitoalalla, en tahtoisi diagnoosia sinulta kun noin vähän tiedät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194