Haluisin tietää et minkä kokosii ja minkä laisii vois ite tehä leluja mun hamsulleni kun se on niin villi ja sillä on niin tylsää ja mun äiti ei anna ostaa mitää lelui se sanoo et sillä on tarpeeksi kaikkee niin ajattelin että voisin tehä ite nii tietää et ne on turvallisii nii oon tehny iglun se on kuivumassa mut mitä muita vois tehä on mun kysymys kertokaa vaan omii ideoita ja ihan mitä tahansa joka on turvallinen!
Kääpiöhamsterillani on tylsää ja se on villi
1
<50
Vastaukset
- Hamstercare
Hyviä lelu ideoita löytyy YouTubesta "hamster toys". Useimmissa kuitenkin käytetään kuumaliimaa, jota en suosittele koska hamsteri voisi syödä sitä. Jos kuitenkin käytät muista käyttää myrkytöntä!
Myös kiva juttu hamsterille on luonnosta kävyt ja oksat. Voit käyttää esim omenapuun, koivun, pajun, pihlajan tai haavan oksia lehtineen. Muista vaan se että ennen kuin annat hamsterille niin käytä ne uunissa 200 asteessa 10-20min, bakteerien poistamiseksi. Oksia hamsteri tykkää jyrsiä ja niistä voi rakentaa hamsterille vaikka mitä. Voit myös laittaa hamsterille wc paperirullia ja muita pahvirullia. Ja hamsterin pesän eteen voit laittaa wc paperia vaikka 2 palaa jotka saa sitten itse jyrsiä pesän pehmusteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875