Lienee lain vastaista siinä missä puhelimen salakuuntelu. Mitä olette mieltä ?
Verkkoseuranta
8
74
Vastaukset
- kriminpaljastaja
Mitä sitten. Mene kriminaali töihin.
- HelppoaKunOsaa
Me hoidamme puoluetomiston päivystyksessa ikävät asiat tutulla kaavalla toisaalle. ime munaa pane perseen runkka itsesi hengiltä ripuli rapali takapersehomo jne. Meillä homma hallussa.
- pet8
Hienoa että Täti itse vastasi. Kielenkäyttösi on törkeetä sekä kirjoitus samaa sotkua mutta ajatus on kaunis.
- löpö-niilo
Näistä pääsee helposti eroon käyttämällä VPN-yhteyttä. Muutama kymppi vuodessa, eikä edes operaattori saa tietää millä sivuilla käyt ja mitä kirjoitat.
Nämä normaalit suoli-24 kirjoittelijat luulevat olevansa suojassa mitä identiteettiin tulee, mutta ne on helposti selvitettävissä.
VPN hyvältä toimittajalta, voi kirjoittaa mitä huvittaa.- Ihanihansama
Vitun väliä. Kukaan ei voi todistaa, että kuka siellä koneen takana on istunut. Peitä kamera.
- runkutikuti
Miksi peittäisin? Sittenhän kukaan ei näe kun runkkaan.
S-24 moderaattoreilla on oikeus ja mahdollisuus seurata kenen tavallisen kirjoittajan koneen käyttöä etänä.
Minun koneellani häiritsee ja terrorisoi kd-mode säännöllisesti. Tätä on tapahtunut yli 10v.
On muuten ihan naapurikseni myöhemmin tullut inksalainen pappa 75v.Rantakylästä, kivenheiton päästä Päätieltä.
Toivo Lång
Inkeroinen- Salaperäinensuhnuttelija
Tietoa keskustiellä piereskelevästä varhaisjakelijasta? Koso sukunuminen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535234
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413273- 2483122
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442658- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271615Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241347