Taivalkosken hirviö

Lehdenlukija

Löysin vanhan aikakauslehden 90-luvun alkupuolelta. Siinä kerrottiin, että Taivalkoskella oli nähty Loch Nessin hirviön tyyppinen otus järvessä. Havaintoja oli pitemmältä ajalta. Kiinnostaisi tietää, onko tällaisesta saatu uusia havaintoja sittemmin? Tietääkö asiasta kukaan?
En ole Taivalkoskelta päinkään, muuten vain kyselen.

11

4314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siikalammen

hirviöstä olen kuullut puhuttavan myös.

Sekä Kaakkurilammen hirviöstä. Kaakkurilammella kuulemma kummittelevat kadotettujen sielut. Se se vasta karmeaa on.

• mönneri

Loukusan järvessä se hirviön on jokunen Loukuskyläläinen nähny, minullekin on siitä kerrottu ja tosi asia se on. Näkijät alkavat olla aika lailla vähissä, mutta se yksi juttu oli kerran, olikohan apu-lehdessä kun se yksinäkijä selvitti ja kuvaili sitä, että kaula sillä oli kun kylypymiehen perse.

• lokkinessi

kyllä takavuosina Taivalkosken kuusenpersiin keitoksilla varmasti näkee hirviön jos toisenkin.

• Yhtätyhjänkanssa

Kyllähänse viina näyttää vaikka millaisia näkyjä Jos vaikka vain viikon juopottelee yhteen menoon niin johan on hirviöitä sanon koska kokemusta on

• natti.jusuf

Nättijussi ollunna uimasa

• Anonyymi

Hei olen tällä hetkellä menossa mökilleni jonka vieressä on tämä kyseinen loukusan järvi.olen kuullut sen hirviöstä niin vähän pelottaa mennä uimaan sinne tänään.on pieniä näköhavaintoja tehty mekin tässä tänä vuonna.ei voi kuitenkaan todistaa niitten olevan totta

• Anonyymi

No yhtenä kesänä järvessä näytti uivan pyöriäisiä, olivatkin kuusamolaisia karjakoita naku-uinnilla. Siinä hirviöitä kerrakseen.

• Anonyymi

No Taevalkosken taajamassahi törmejää toesinnaan sennäkösiin otuksiin että ilimestyskirjan petohii kalapennoo!!!

• Anonyymi

Siellä se elelee edelleenkin, viime kesänä polski kovasti helteellä

• Anonyymi

Minä kuulin kerran juttua henkilöltä joka asuu siinä rannan lähettyvillä että hän näki lapsena jonkun olion/olennon kierivän veteen rannasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2168
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1351
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1279
    7. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      30
      1223
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      315
      1068
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe