Autoa käynnistäessä tulee tietokoneen näytölle varoitus; Warning: Engine rebuild soon. Mitä mahtaa tarkoittaa?
Outo varoitus Golf 2012
8
79
Vastaukset
- EiOleVarninkiaOllut
Jos et osaa englantia, niin osta seuraavaksi sellainen auto, jonka tietokoneen valikosta voi valita myös selvän Suomen kielen. Ymmärrät sitten itsekin, mitä mikäkin tarkoittaa. Sellaisia ovat esim. kaikki japsit.
- brömbröm
Varoitus: Moottori jälleenrakentaa pian
Ilmeisesti koneessa on jotain rikki. Se pitää viedä korjaamolle. - 5000
Veikkaan n.5000€ omasta pussista kun takuukin on mennyt jo vuosia sitten umpeen.
- miksiOletTyperys
Röllin huonompi aloitus ja omat kommentit perään.
- warninkiapukkaa
Ei tarvinnut itse kommentoida - kiitoksia kommenteista. Taidan myydä koko auton.
- volkkaristi
Oisitko voittanut jonkun palkinnon, ittelle tuli juuri ilmoitus että oon voittanut uuden Iphone6:sen!
- nähnytgolfinmittarin
Omassa autossasi se himmeästi hehkuva latausvalo ja iloisesti vilkkuva punainen valo tarkoittavat samaa. Nykyautoissa sen sijaan asia esitetään Sinulle vieraalla englannin kielellä. VW:n ajotietokoneessa ei ole kertomaasi näyttöä. Olisiko kyseessä varoitus vähenemässä olevasta lasinpesunesteestä? On kyllä niin outo varoitus siinä 2012 Volkkarissasi...
- warninkiapukkaa
Kaveri osas kertoa että se tarkoittaa että tää peli buuttaa kohta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222