Outo varoitus Golf 2012

warninkiapukkaa

Autoa käynnistäessä tulee tietokoneen näytölle varoitus; Warning: Engine rebuild soon. Mitä mahtaa tarkoittaa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOleVarninkiaOllut

      Jos et osaa englantia, niin osta seuraavaksi sellainen auto, jonka tietokoneen valikosta voi valita myös selvän Suomen kielen. Ymmärrät sitten itsekin, mitä mikäkin tarkoittaa. Sellaisia ovat esim. kaikki japsit.

    • brömbröm

      Varoitus: Moottori jälleenrakentaa pian

      Ilmeisesti koneessa on jotain rikki. Se pitää viedä korjaamolle.

    • 5000

      Veikkaan n.5000€ omasta pussista kun takuukin on mennyt jo vuosia sitten umpeen.

    • miksiOletTyperys

      Röllin huonompi aloitus ja omat kommentit perään.

      • warninkiapukkaa

        Ei tarvinnut itse kommentoida - kiitoksia kommenteista. Taidan myydä koko auton.


    • volkkaristi

      Oisitko voittanut jonkun palkinnon, ittelle tuli juuri ilmoitus että oon voittanut uuden Iphone6:sen!

    • nähnytgolfinmittarin

      Omassa autossasi se himmeästi hehkuva latausvalo ja iloisesti vilkkuva punainen valo tarkoittavat samaa. Nykyautoissa sen sijaan asia esitetään Sinulle vieraalla englannin kielellä. VW:n ajotietokoneessa ei ole kertomaasi näyttöä. Olisiko kyseessä varoitus vähenemässä olevasta lasinpesunesteestä? On kyllä niin outo varoitus siinä 2012 Volkkarissasi...

    • warninkiapukkaa

      Kaveri osas kertoa että se tarkoittaa että tää peli buuttaa kohta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe