Oon siis 12 vuotias (02) tyttö ja meen tänävuonna yläasteelle. Hauluisin pitkä aikaisen poikaystävän. Eikä sit niitä kitisijöitä jokka valittaa että 12v on liian nuori. Kerron ny vähän itestäni
*150cm pitkä
*Ruskeet olkapäille ulottuvat hiukset, takaa vähän pisemmät
*siniset silmät
*harrastan partioo ja käsityö juttuja
*painan jotain n.35-38
*huumorin tajuinen
*asun Alavudella
Komeet pojat jokka asuu Alavudella laittakaa ig tai kik nimi
Pojat 11-13
14
<50
Vastaukset
Käykö kaukosuhde?
- girfrend
Missä asut:)
- girlfrend
Missä asut :)
- girlfrend
Sori tuli kahteen kertaan :D asut kyllä vähän liian kaukana...
- Voivitunvittu
Voi vitun 12vee kakarat! "Eikä sit niitä kitisijöitä jokka valittaa että 12v on liian nuori." Luulekko sää olevas joku 18v kun tunnet ittes niin vanhaks että oikein poikaystävä täytyy saada? Onko se joku meriitti 12-13 vuotiailla että kun siirrytään "uuu yläasteelle" ja on poikaystävä, niin sitten ollaan niin vanhoja että voidaan kohta omille muuttaa?Miksiköhän treffipalstoilla yleensäkin on alaikäraja 16-18v eikä 12v Pitäs varmaan nykyajan "vanhoille" 12 vuotiaille tehdä oma treffipalsta kun ne on nykyään jo niin isoja.
- girlfrend
No ei kyll johu mistään yläasteesta tai että tuntisin itteni nii vanhaks että sen takii haluisin poikkiksen. Ja oon kuule seurustellu ennenkin
- Uvv
Mis asut
- poizu13yo
No se ei tuu kyllä olee mikää pitkäaikanen suhde jos netistä sen ''poikkiksen'' etsit. Olen -02 itsekin (poika), ja vaikka unelmoin tyttöystävästä en kyllä kiirehdi sen asian kanssa.
- sellanenvaaaa
Myötähäpeä tulee ku tuut tänne jtn aukoo mee roskii plis
- Uvv
Oon 12v täytin just lokakuussa ja oon aika lyhyt ikään verrattuna "145cm" mut ois kiva tavata ja mulle kävis pitkäaikainen suhde
- erkkihäivy
02 on jo yläasteella :D taitaapi olla erkki pappa siellä kirjoittelemassa D:
- bhjcvbie
12v. poika 170cm
näkyviä lihaksia (ei viel paljo)
jalkapallo mut ei harrastuksen
jääkiekko maalis
muute kuullostat kivalt mut liia kaukan
mut kuitesk kik kazzu.e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251