Karttoja joissa julkinen liikenne?

tänk.jyy

Onko olemassa ilmaisia karttoja joissa on merkittynä julkinen(joukko)liikenne? esim. viivoina mikä bussin numero menee mihinkin paikkaan yms.? sellaisia kun en ole itse löytänyt..

4

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänk.jyy

      Lisäys. Ja tietenkin siis GPS laitteeseen, itsellä käytössä Garmin eTrex 20.

    • ViaNysse

      Here Transit, saa ainakin Lumioihin.
      Tosin ei sisällä kaikkia kaupunkeja..., täysin kattavaa ei taida olla olemassakaan.

      Esim. Googlemaps osaa monin paikoin, mutta ei sekään kattavasti.

    • viivasekamelska

      Aika sekamelska viivoista taitaa tulla, kun kaukoliikenteenkin vuoroja näyttää olevan yli yksitoista tuhatta, paikallisliikenteessä varmaan paljon enemmän.

      • Klik_Klik

        Em. klikataan pysäkkiä/asemaa ja näyttää siitä kulkevat reitit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe