Onko olemassa ilmaisia karttoja joissa on merkittynä julkinen(joukko)liikenne? esim. viivoina mikä bussin numero menee mihinkin paikkaan yms.? sellaisia kun en ole itse löytänyt..
Karttoja joissa julkinen liikenne?
tänk.jyy
4
100
Vastaukset
- tänk.jyy
Lisäys. Ja tietenkin siis GPS laitteeseen, itsellä käytössä Garmin eTrex 20.
- ViaNysse
Here Transit, saa ainakin Lumioihin.
Tosin ei sisällä kaikkia kaupunkeja..., täysin kattavaa ei taida olla olemassakaan.
Esim. Googlemaps osaa monin paikoin, mutta ei sekään kattavasti. - viivasekamelska
Aika sekamelska viivoista taitaa tulla, kun kaukoliikenteenkin vuoroja näyttää olevan yli yksitoista tuhatta, paikallisliikenteessä varmaan paljon enemmän.
- Klik_Klik
Em. klikataan pysäkkiä/asemaa ja näyttää siitä kulkevat reitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498